Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@18:13:12 GMT

گزینه پیشنهادی فرمانداری بافت در دست بررسی است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۶۸۳۵

گزینه پیشنهادی فرمانداری بافت در دست بررسی است

دفتر امور سیاسی وزارت کشور در پی انتشار خبر پایگاه خبری راه آرمان «با عنوان بام کویر ایران؛ ۷۶ روز بدون نماینده دولت...» با ارسال نامه ای، توضیحاتی در خصوص انتصاب فرماندار بافت ارائه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ در پی انتشار خبر «بام کویر ایران؛ ۷۶ روز بدون نماینده دولت/ وقتی سیستم اداری قربانی عدم کادرسازی می شود »توسط این پایگاه خبری، دفتر امور سیاسی وزارت کشور با ارسال نامه ای توضیحاتی در خصوص مطالب مطرح شده به پایگاه خبری راه آرمان ارسال کرده که به شرح زیر است:

پیش از این فرماندار بافت به دلیل بیماری ناشی از مجروحیت و جانبازی در دوران دفاع مقدس استعفا می کند، ولی استانداری کرمان جهت استفاده از خدمات ایشان پس از بهبودی بیماری، با استعفای وی موافقت نمی‌کند و در دوران معالجه معاون سیاسی فرمانداری وظایف محوله را دنبال می کند،لکن با توجه به طولانی شدن دوره درمان اخیراً استعفای نامبرده پذیرفته می شود و معاون برنامه ریزی فرمانداری به عنوان سرپرست فرمانداری منصوب و در تاریخ 99/5/20 فرماندار پیشنهادی برای تصدی پست فرماندار به وزارت کشور معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دفتر نیز طبق رویه موجود و با توجه به قوانین و مقررات مربوطه نسبت به تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی و انجام استعلامات مربوطه اقدام نموده و در حال حاضر فرآیند اجرایی پرونده گزینه پیشنهادی در دست اقدام و بررسی می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به آغاز طرح پایش پرونده‌های اجرای احکام گفت: در این طرح پرونده‌های مربوط به قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز که سال‌های گذشته مختومه شده است؛ به طور ویژه دوباره بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، محمود اسپانلو در جمع دادستان‌های گلستان و معاون قضایی دادستان کل کشور اظهار کرد: طرح پایش پرونده‌های اجرای احکام آغاز شده است که در این طرح همه پرونده‌های موجود در واحد‌های اجرای احکام استان به ویژه در موارد مربوط به قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز که سال‌های گذشته مختومه شده است، دوباره بررسی و نظارت می‌شود.

وی از تشکیل دفتر پیگیری پرونده‌های مهم و موادمخدر در دادسرای گرگان خبر داد و گفت: با تشکیل این دفتر که اقدام ابتکاری در کشور محسوب می‌شود انسجام و تمرکز بر مبارزه با بینان‌های مالی قاچاقچیان موادمخدر و پرونده‌های مربوط به پولشویی است.

اسپانلو افزود: سال گذشته در نتیجه اقدامات این دفتر که زیر نظر یکی از معاونان دادسرای مرکز استان انجام شد ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در مرحله تحقیق و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال این اموال توقیف شد.


دادستان مرکز استان راه اندازی مجتمع شوق زندگی و افزایش ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد اجباری در گرگان و گنبدکاووس را ۲ اقدام مهم و شاخص در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان عنوان کرد.


وی ادامه داد: سال گذشته با همت دادستان‌های سراسر استان ۴۲۹ بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی انجام شد که در نتیجه آن مشکلات بخش تولید استان از دستگاه‌های اجرایی پیگیری و رفع شد.

وی ادامه داد: تعیین تکلیف حدود ۲۲ هزار دستگاه موتورسیکلت، خلع ید ۸۰ هکتار جنگل و ۴۹۸ هکتار مرتع، مسدود کردن ۴۵۰ حلقه چاه غیرمجاز، پیگیری لایروبی مسیر خلیج گرگان و خلع ید اسکله بندرترکمن از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان در سال گذشته بود

دیگر خبرها

  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا