Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی ها به تبادل همکاری کشورهای تحریمی به ویژه در زمینه اقتصادی کمک می کند.

قدس آنلاین: محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی ها در مجلس گفت: تشکیل این کمیسیون می تواند کمک کند تا ساختاری را در دنیا ایجاد کنیم که کشورهایی که مورد تحریم قرار گرفته اند، با یکدیگر همکاری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی ها قطعا مؤثر است،افزود: روش هایی در دنیا وجود دارد که کشورها می توانند به راحتی و با توافقی که با یکدیگر برقرار می‌کنند، بخشی از ظرفیت‌های خودشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی ها نیز در این راستا است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به اشتراک گذاری ظرفیت های کشورهایی که مورد تحریم قرار گرفته اند، می تواند به اقتصاد این کشورها کمک کند و ما هم قطعاً از این منظر می‌توانیم پیشرفت هایی در زمینه اقتصادی داشته باشیم.

پورابراهیمی بیان کرد: تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی ها یک ظرفیت بزرگ است و کشورهای تحریمی از این طریق می توانند به تبادل همکاری با یکدیگر بپردازند و تأثیرات بسیار خوبی دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمدرضا پورابراهیمی کمیسیون اقتصادی مجلس تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه دولت باید از ظرفیت های مردمی همزمان با عرضه زمین بیشتر استفاده کند گفت: دولت می تواند به جای آنکه به دنبال ساخت خانه برای مردم باشد، زمین به آنان واگذار کند تا افراد و متقاضیان خود اقدام به ساخت خانه کنند.

وی افزود: این اقدام خود می تواند منجر به تسریع در ساخت مسکن  شود.

شاکری اظهار کرد:  با توسعه افقی شهر‌ها و ساخت خانه تک طبقه، امکان مشارکت مردم در رشد اقتصادی کشور فراهم خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه  مسکن تک طبقه بسیار مهم و کلیدی است و ما آن را در برنامه هفتم ترویج کردیم  گفت: در مجلس مصوبه‌ای در این زمینه به تصویب رسیده است که بتوانیم مسکن ویلایی و معیشت محور به متقاضیان اختصاص دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم