Web Analytics Made Easy - Statcounter

شامگاه جمعه بیست ویکم شهریور خبر قتل مردی ۳۰ ساله به‌نام سینا در خانه‌اش واقع در کیانمهر کرج به مأموران کلانتری ۱۴۳ اعلام شد. دقایقی بعد مأموران کلانتری در محل حاضر شده و با جسد مرد جوان در حالی رو به رو شدند که از ناحیه گردن با اصابت ضربه کارد به قتل رسیده بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد مرد جوان در حالی که بشدت مجروح شده بود خود را به خانه همسایه رسانده و از آن‌ها کمک خواسته است، اما قبل از رسیدن به بیمارستان جان باخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دستور بازپرس الماسی رئیس شعبه ۲۱ دادسرای کرج جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیم جنایی در ادامه تحقیقات دریافتند که مقتول روز حادثه تنها بوده و با مردی به‌نام سهراب برای فروش خودروی «لوتوس» خود که ۴ میلیارد تومان ارزش دارد قرار ملاقات داشته است. همچنین در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه مقتول مشخص شد ساعتی قبل از قتل مرد جوانی وارد خانه شده و دقایقی بعد نیز هراسان پا به فرار گذاشته است.

تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی برای کشف این جنایت مرموز تشکیل شد و با استفاده از دوربین‌هایی که در محل جنایت وجود داشت توانستند عامل قتل را شناسایی و سرانجام صبح دیروز متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ نادر بیگی، رئیس پلیس استان البرز در این باره گفت: این متهم ۳۲ ساله پس از دستگیری به جنایت خود اعتراف کرد، اما بازجویی‌های بیشتر برای شناسایی انگیزه وی از این جنایت ادامه دارد. همچنین مشخص شد وی از زورگیران سابقه دار بوده و همچنین فردی که واسطه این معامله بوده نیز دستگیر شده و تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل مالک خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

دیگر خبرها

  • انتقال پیام صوتی به قمر مشتری به شکل موج‌های بصری
  • معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران