Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@03:34:36 GMT

عذرخواهی فرماندار به دلیل مسمویت اهالی روستا

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۷۲۹۷

عذرخواهی فرماندار به دلیل مسمویت اهالی روستا

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، یدالله شکری روز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت مبارزه با کرونا ثلاث باباجانی افزود: دستگاه های مسوول باید وظایف و مسوولیت های خود را به ویژه در جلوگیری از وقوع بحران به بهترین شکل ممکن انجام دهند تا خطری سلامتی مردم را تهدید نکند.

فرماندار ثلاث باباجانی اظهار داشت: هیچ گونه قصور و کوتاهی در زمینه سلامت مردم قابل اغماض و پذیرفتنی نیست و دستگاه های قضایی و بازرسی به بحران شیخ صله ورود کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری ادامه داد: هم اکنون بیش از ۴۰ روستای شهرستان زیرپوشش شبکه آب و فاضلاب قرار ندارد و ضروری است شرکت آب و فاضلاب نسبت به تحت پوشش قراردادن آنها اقدام و فرمانداری نیز همکاری لازم را خواهد داشت.

وی اضافه کرد: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، شهرستان ثلاث باباجانی در آغاز بحران کرونا، در وضعیت قرمز قرار گرفت و انتظار می رود مردم شهرستان همچون گذشته با ستاد مدیریت کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندارثلاث باباجانی افزود: ساماندهی خوابگاه ها و به حداقل رساندن کلاس ها برای جلوگیری از تجمیع دانش آموزان از سوی آموزش و پرورش و ممنوع بودن آیین های عزاداری و جشن از جمله موارد ضروری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

شکری با بیان اینکه مراکز عمومی موظف به رعایت دستورات بهداشتی و تداوم و حفظ فاصله گذاری اجتماعی هستند، تاکید کرد: هرگونه فعالیت ورزشی فقط با استعلام و کسب نظر از شبکه بهداشت و درمان، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت فردی و عمومی خواهد بود.

وی گفت: مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی نیز موظف به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند و در صورت عدم رعایت، با آنها برخورد خواهد شد.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

در جریان آلودگی آب روستای شیخ صله به فاضلاب در هفته گذشته بیش از ۳۲۰ نفر از مردم این روستا مسموم که تعدادی از آنها در بیمارستان بستری شدند.

 

اخبار مرتبط آلودگی آب روستای «شیخ صله» به فاضلاب مسمومیت بیش از 70 نفر از اهالی یک روستا

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا مسمومیت اهالی روستا شیخ صله شهرستان ثلاث باباجانی سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ثلاث باباجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، یاسر اکبریان با اعلام این خبر گفت: ۱۶۱ روستای محروم با جمعیتی بالغ بر ۷۸ هزار نفر در استان لرستان در دولت سیزدهم تاکنون از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شده اند.

وی افزود : اولویت مهم دولت سیزدهم رفع محرومیت و تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از اقدامات مهم در راستای رفع این محرومیت ها است‌.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستاهای محروم در قالب جهاد آبرسانی و رفع محرومیت در دست اقدام است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری است.

لازم به ذکر است استان لرستان بیش از سه هزار روستا دارد که تاکنون یکهزار و ۶۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902098

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس