Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تافی ها از عملکرد ستاره 29 ساله و کلمبیایی تیمش در بازی روز گذشته رضایت داشت. 

کارلو آنچلوتی نگران فقدان فاکتور سرعت در هامس رودریگز نیست؛ به گفته آنچلوتی اگر چنین چیزی برایش اهمیت داشت، یوسین بولت را به اورتون منتقل می کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC Sport، رودریگز در جریان برد 1-0 روز گذشته اورتون در خانه تاتنهام بسیار پر فروغ ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچلوتی که سابقه همکاری با این بازیکن در بایرن مونیخ و رئال مادرید را هم در کارنامه دارد، پس از بازی گفت:

بازیکنانی که توانایی فوتبال بازی کردن دارند، به فرصت زیادی برای سازگاری با شرایط جدید نیاز نخواهند داشت. هامس می داند چه کاری باید انجام بدهد؛ آلان و (عبدولایه) دوکوره هم همین طور. فقط به آن ها گفتم خودتان را نشان بدهید و همین کار را کردند. ترکیب خوبی در خط میانی داشتیم. فصل گذشته بازیکنانی داشتیم که در کار با توپ خوب بودند ولی لازم است که در زمان در اختیار نداشتن توپ هم خوب کار کنید. هامس سریع ترین بازیکن جهان نیست ولی کیفیت بالایی دارد. برای نشان دادن کیفیتش باید از او استفاده کنیم. او یک وینگر نیست ولی می تواند در عرض حرکت کند و توپ را دریافت کند. هامس بازیکنی بسیار خطرناک است. نگران خصوصیات جسمانی او نیستم چون اگر چنین دغدغه ای داشتم، به جای هامس سراغ یوسین بولت می رفتم. هامس توانایی خود برای کنترل توپ، برای ارسال پاس درست و منظم نگه داشتن تیم را به ما اضافه می کند. 

شکستن طلسم ناکامی در خانه اسپرز

این سرمربی ایتالیایی از عملکرد تیمش رضایت داشت و حالا امیدوار است تافی ها فصل را در رده ای بالاتر از رتبه دوازدهم فصل قبل به پایان برسانند. 

تیم مطابق انتظار من بازی کرد و مسابقه خوبی شاهد بودیم. کار آسانی نداشتیم ولی از انرژی و کیفیت لازم بهره مند بودیم. عملکرد تیم خیره کننده بود. در ابتدای کار با مشکلاتی مواجه شدیم ولی به راحتی بازی خودمان را انجام دادیم. پس از مدت ها رنج کشیدن، حالا هواداران باید خوشحال باشند. در گذشته برنده شدن در اینجا (خانه تاتنهام) آسان نبود و حالا این کار را کرده ایم. وقت خوبی برای جشن گرفتن است. ما به ثبات نیاز داریم. فصل گذشته فراز و نشیب داشتیم و باید ببینیم امسال اوضاع از چه قرار است. این بازی نشان داد که می توانیم بار هر حریفی رقابت کنیم. 

همچنین بخوانید:

هامس رودریگز: امیدوارم نام های بزرگ دیگری هم به اورتون ملحق شوند

تاتنهام 0-1 اورتون؛ شاگردان آنچلوتی گام نخست را پر قدرت برداشتند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعتراف کرد بایرن‌مونیخ نمایش بهتری داشت.

به گزارش مشرق، جدال حساس بایرن‌مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی دو بر دو به پایان رسید. سرمربی تیم اسپانیایی در پایان مسابقه اعتراف کرد بایرن‌مونیخ نمایش بهتری داشته است.

به نوشته مارکا کارلو آنچلوتی در نشست خبری پایان بازی گفت: بایرن نمایش بهتری داشت ولی به نظرم ما بهترین بازی‌مان را به نمایش نگذاشتیم. در نیمه نخست بسیار خوب دفاع کردیم اما در نیمه دوم بایرن فشار بیشتری آورد و توانست دو گل هم به ثمر برساند. به نظرم تساوی نتیجه خوبی برای ما در این بازی بود.

کارلتو ادامه داد: با این نتیجه اعتمادبه‌نفس تیم برای بازگشت برگشت زیاد است. بایرن‌مونیخ کیفیت بالایی از خود نشان داد و به این ترتیب در بازی برگشت هر احتمالی وجود دارد. به نظرم از نمایش خوب بایرن‌مونیخ غافلگیر نشدم؛ چرا که در این تیم بازیکنان باکیفیت زیادی مثل هری کین، موسیالا، توماس مولر و سانه بازی می‌کنند. این بازیکنان می‌توانند هر تیمی را با مشکل مواجه کنند. متاسفانه آنها از عدم توازن ما نهایت استفاده را بردند و دو گل زدند.

آنچلوتی در ستایش از تونی کروس گفت: کلماتی در توصیف این بازیکن نمی‌یابم. او بازیکنی بزرگ و مهم برای رئال مادرید است. پاس او دیدنی بود و البته باید گفت که حرکت وینیسیوس هم هوشمندانه و عالی بود. اما درباره بلینگام بگویم که شب او نبود و در نهایت هم به خاطر آسیب‌دیدگی تعویض شد. شب خوبی برای همه تیم نبود.

سرمربی رئال مادرید در پایان گفت: ما سبک خاصی نداریم و بسته به شرایط بازی می‌توانیم واکنش نشان دهیم. این شانس را داریم که راهی فینال شویم و برای رسیدن به هدفمان نهایت تلاشمان را به کار می‌گیریم. جدال دو تیم بزرگ در بازی رفت با تساوی به پایان رسید و در بازی برگشت از حمایت هوادارانمان برخورداریم و همین می‌تواند به ما کمک کند.

دیگر خبرها

  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است