Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@02:03:32 GMT

برخی مقام‌های افغانستان از دوحه به کابل بازگشتند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۷۵۶۳

به گزارش ایرنا از خبرگزاری صدای افغان (آوا)، عبدالله عبدالله در حاشیۀ سفر به دوحه با امیر قطر، وزرای خارجه آمریکا و قطر و دیگر نمایندگان ارشد کشورهای منطقه و بین‌المللی، در ارتباط با شروع مذاکرات صلح و فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌رو بحث و تبادل نظر کرد.

او خطاب به اعضای هیأت مذاکره‌کنندۀ جمهوری اسلامی افغانستان گفت که شما از کلیت نظام و اقشار جامعه نمایندگی می‌کنید و مردم یکپارچه از شما حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش ها، گفته می‌شود هیئت‌های مذاکره کننده دولت افغانستان و گروه طالبان، قرار است امروز (دوشنبه) در دوحه قطر، گفت وگوهای رسمی درباره آینده جنگ و صلح در افغانستان را آغاز کنند.
نشست اولیه برای آغاز گفت‌وگوهای بین‌افغان‌ها روز شنبه با حضور وزیران خارجه چند کشور منطقه ای و فرامنطقه مقام‌های قطری و نمایندگان حدود ۳۰ کشور و سازمان‌های جهانی به صورت حضوری و یا آنلاین آغاز شد.

عبدالله عبدالله هنگام سفر به دوحه در فرودگاه حامدکرزی گفت که امیدوار است آغاز مذاکرات میان افغان‌ها تحولی بزرگ و تاریخی باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام گزارش سازمان ملی مهاجرت، با توجه پیگیری های وزارت کشور و مصوبه شورای سیاستگذاری و هماهنگی مهاجرین، طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد.

اجرای دیوار بتونی ۴ متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که به بازه زمانی سه ساله اجرا می‌شود.

کد خبر 848425 منبع: فارس برچسب‌ها مرزباني ایران و افغانستان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • قرارداد ۴۴ میلیون دلاری ازبکستان با تجار افغانستانی
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • آغاز دیوار کشی در مرز افغانستان
  • طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم