Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده؛ در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود دو هزار میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «آریان»، «وملی» و «ثشاهد» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه گذاری پارس آریان ۵۱۰ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «زاگرس»، «آریا» و «بپیوند» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان (۷۰ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان (۳۵ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۲ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۳۵ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده اس. گفتنی است حجم صف گروه‌ صنعتی‌ ملی‌ (وملی) به سه درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"انبوه‌سازی، املاک و مستغلات" کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "خودرو و ساخت قطعات" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن هزار و ۲۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "محصولات شیمیایی" با تقاضای خرید ۸۱۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۳ درصد از ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۷۰ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۲۲ شهریورماه) اقتصاد ایران بار دیگر بر سر یک دوراهی تاریخی کدام مشمولان سهام عدالت امکان معامله دارند؟ سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام ارزش سهام عدالت من (۲۳ شهریورماه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امیر مهدی زاده بورس خودرو بورس بازار سهام انبوه سازان فروش سهام صف خرید امیر مهدی زاده قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیارد تومان صف های خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اوایل هفته کاری با توجه به افزایش قیمت‌های جهانی کامودیتی‌ها شاهد شروع متعادلی بودیم، اما در جدال عرضه و تقاضا، فروشندگان برنده بودند و دوباره یک هفته‌ اصلاحی و خسته کننده را سپری کردیم. فقط شاهد نوساناتی در محدوه‌های حمایتی سهام بودیم، تعداد محدود، سهام بازیگر محور هم مجالی برای نوسان و رشد کوتاه مدتی داشتند.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: افزایش نرخ انرژی و افزایش مالیات ستانی در کنار افزایش نرخ بهره شرکت‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد و عدم تعدیل نرخ دلار نیما از بعد درآمدی را دچار مشکل می‌کند و حاشیه سود‌ها کاهش می‌یابد. برای جلوگیری از افت تولید، با افزایش نرخ‌های منطقی در صنایع برای پوشش رشد هزینه‌ها موافقت می‌شود.

او افزود: انتشار اوراق سنگین توسط دولت و بالا ماندن نرخ بهره، ابهام سقف معافیت مالیاتی و ... خریدار را یک قدم عقب‌تر در انتظار نگه می دارد. هر بار با نزدیک شدن به محدوده‌ حمایتی شاخص و سهام شرکت‌های بزرگ تر، شاهد سفارش‌های حمایتی بازارساز و نوسانات مثبت هستیم منتهی تا زمانی که این دور باطل ادامه دارد حرف خاصی برای گفتن نمی‌ماند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • تغییر در قانون پیش فروش مسکن، سرمایه‌های انبوه سازان را جذب می‌کند
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است