Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@13:54:05 GMT

زد و خورد وسط زمین فوتبال!+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۷۷۸۴

خبرگزاری میزان-در دقایق پایانی دیدار پاری سن ژرمن و مارسی درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم صورت گرفت و چند بازیکن اخراج شدند.

حبرگزاری میزان - تیم فوتبال پاری سن ژرمن شب گذشته در حساس ترین بازی هفته سوم لیگ برتر فرانسه مصاف مارسی رقیب سنتی‌اش رفت و با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. گل پیروزی بخش مارسی در این بازی را تووین در دقیقه ۳۱ به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب در این بازی درگیری شدید بازیکنان دو تیم در دقایق پایانی بازی بود که منجر به اخراج ۵ بازیکن شد. نیمار، کوزاوا و پاردس ۳ بازیکن پاری سن ژرمن بودند که با کارت قرمز جریمه شدند. در مقابل از مارسی هم آماوی و بندتو اخراج شدند.   این دومین شکست متوالی فصل پاری سن ژرمن بعد از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان اروپا بود. مارسی با این برد ۶ امتیازی شد و رده پنجم جدول لوشامپیونه رسید.

فیلم این درگیری را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: نیمار با شکست کرونا به تمرینات پاری‌سن‌ژرمن بازگشت

انتهای پیام/

برچسب ها: زد و خورد در زمین فوتبال پاری سن ژرمن نیمار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟

شب گذشته پس از پایان بازی و در میانه شادی بازیکنان و تماشاگران تیم استقلال، اتفاق عجیبی در ورزشگاه آزادی افتاد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از بازی استقلال و ذوب‌آهن که با برتری ۲ بر یک شاگردان جواد نکونام به اتمام رسید، امید حامدی‌فر، هافبک استقلال به سمت مهرداد رضایی، بازیکن تیم حریف که در بازی رفت دو تیم نیز با او دچار درگیری لفظی شده بود، یورش برد.

امید حامدی فر پس از بازی درخصوص درگیری‌اش با بازیکن ذوب‌آهن در پایان مسابقه، گفت: فوتبال این اتفاقات را دارد. همه شاهد بودید که در بازی رفت چه توهینی به من شد. این چیزها در فوتبال طبیعی است. تیمی که برده واکنشی به این چیزها نشان نمی‌دهد و حتماً من چیزی شنیده‌ام که این کار را کردم. موضوع خاصی نیست. هر چیزی هم هست در مستطیل سبز است و من هیچ مشکلی با کسی ندارم.

از آن سو ، رضایی درزمان خروج از میکسدزون ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: حامدی‌فر کیست؟ به وقتش جوابش را می‌دهم. خیلی باید حواسش باشد!

و امروز هم اعلام شد که کمیته انضباطی، امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی، ۲ بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به‌دلیل درگیری پس از دیدار دیشب، جهت ادای پاره‌ای از توضیحات به این کمیته احضار کرده است.

چنین درگیری‌هایی در فوتبال اروپا و دنیا، محرومیت شدید و جریمه درپی خواهد داشت و حامدی‌فر که این فصل با مصدوم کردن چشم یامگا ضربه بزرگی به تیم زد، حالا در آستانه بازی با فولاد که چند بازیکن نکونام چهاراخطاره شده اند، ریسک بزرگی را مرتکب شد.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و دورتموند از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد