Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- شبکه الجزیره در برنامه‌ای از ائتلاف امنیتی و نظامی میان رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی برای محاصره مقاومت فلسطین در غزه خبر داد.

شبکه الجزیره در برنامه‌ای از فشارها بر گروه‌های مقاومت در غزه برای خلع سلاح و قطع راه‌های حمایتی از آن‌ها در سایه عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی و اجرای طرح معامله قرن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات الجزیره شامل اطلاعات و تصاویری است که برای اولین بار درباره سلاح مقاومت در غزه و ارتقای آن به رغم محاصره این منطقه از ۱۴ سال پیش منتشر شده است.

تحقیقات الجزیره با عنوان "معامله و سلاح" در برنامه " ما خفی أعظم" (آنچه پنهان است بزرگتر است) منتشر شده است.

در این برنامه برای اولین بار دستیابی گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس به مقادیر زیادی مهمات از جمله صدها موشک در دو کشتی جنگی انگلیسی در عمق دریا و ارتقای آن‌ها توسط القسام فاش شده است.

یکی از اعضای تیم مهندسی القسام به نام "ابوسلمان" گفت: موشک‌های انگلیسی را که در دو کشتی در عمق دریا به آن دست یافتیم بررسی کردیم و بعد از ارتقا آن را آزمایش کردیم و نتیجه این بود که هدف به طور کامل منهدم شد.

همچنین این برنامه فاش کرد که القسام توانسته با باقی‌مانده‌های موشک‌هایی که طی جنگ ۲۰۱۴ به غزه شلیک شد، موشک‌های جدیدی بسازد. 

از سوی دیگر این برنامه فاش کرد هدف از پایگاه برنیس مصر که ژانویه با حمایت امارات و هماهنگی رژیم صهیونیستی در ساحل جنوبی دریای سرخ افتتاح شد، قطع هرگونه امدادرسانی به غزه بود.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید

وزیر اسبق جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی به شدت از عملکرد تصمیم گیرندگان این رژیم در جریان جنگ و شکست آن در مقابل مقاومت انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، «آویگدور لیبرمن» وزیر اسبق جنگ رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» در پیامی در «ایکس» نوشت: ۲۰۰ روز از جنگ می‌گذرد و این درحالی است که سه شنبه پنج موشک به «سدیروت» و ۲ موشک به «زیکیم» اصابت کرد.

طبق گزارش خبرگزاری «سما»، وی گفت: این یک نبرد واقعی در شمال (جبهه لبنان) با پرتاب بدون توقف موشک بود و آژیرهای خطر نیز در «عکا» و «کریوت» به صدا درآمدند.

لیبرمن افزود: ۱۳۳ نفر هنوز توسط حماس در بازداشت هستند. این عید آزادی نیست، هرج و مرج است.

وی ادامه داد: زمان آن فرا رسیده است که رهبران اسرائیل مسؤولیت این اتفاقات را پذیرفته و به خانه‌های خود بازگردند.

مقاومت اسلامی لبنان سه شنبه از هدف قرار دادن مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر یگان «اغوز۶۲۱» در پادگان «شراگا» در شمال شهر عکا خبر داد.

صحنه‌هایی از فرار شهرک‌نشینان از سواحل عکا بعد از شنیدن صدای آژیر هشدار منتشر شده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پشت‌ پرده استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم
  • پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان/ چرا پوتین و اردوغان مخالفند؟
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • اسکله کمک‌رسانی آمریکا به غزه؛ پرده دودی برای حمله به رفح