Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ترای اتلون گفت: به عنوان چهارمین عضو آسیای میانه نیز به اتحادیه بین‌المللی ترای‌اتلون معرفی شدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی گودرزی در مجمع سالیه فدراسیون اظهار داشت: گزارش عملکرد یک خانواده همدل از ورزش ترای‌اتلون را ارائه می‌کنم که فعالیت همکاران طی سال اخیر به نوبه خود بی‌نظیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی به‌عنوان ماهیت پیدایش فدراسیون‌ها تکلیف کرده تا در چه حوزه‌هایی انجام وظیفه کنیم. تلاش کردیم در ۲۲ محور انجام وظیفه همه را پاسخ دهیم و پیاده کنیم. در سال ۹۸ فدراسیون در حوزه قهرمانی ۷ مسابقه در سطح کشوری برگزار کرد که بازخورد خوبی را نیز دریافت کردیم. همین‌طور در بخش آقایان و بانوان مسابقات المپیاد و جایزه‌بزرگ را برگزار کردیم که همه آن‌ها در کنار مسابقات کاپ آسیایی قرار گرفتند. در بخش دوره‌های آموزشی هم بر اساس آئین‌نامه آموزش فدراسیون، به‌شکلی فزاینده دوره‌های مربی‌گری و داوری را برگزار کردیم.

وی با اشاره به فعالیت های بین المللی فدراسیون گفت: گزینش ورزشکاران نخبه و تراز اول را با برگزاری اردوهایی منظم انجام دادیم تا نفرات منتخب جهت اعزام به مسابقات آسیایی مشخص شوند. در فدراسیون ترای‌اتلون با وجود شرایط دشوار مالی در مجامع بین‌المللی نیز حضور و اعزام مناسبی داشتیم. همچنین توانستیم به‌عنوان چهارمین عضو آسیای میانه نیز به اتحادیه بین‌المللی ترای‌اتلون معرفی شدیم. مسابقات کاپ آسیایی در ابتدا قرار بود تا در جزیره کیش برگزار شود که در سال ۲۰۲۰ این رویداد را برگزار کردیم. همچنین مجوز برگزاری دوره آموزشی در سطح جهانی را دریافت کردیم.

گودرزی درباره مسائل اقتصادی فدراسیون ترای اتلون تاکید کرد: توانستیم از بروز اختلال در روند سرمربی‌گری آقای سرجیو سانتوس جلوگیری کنیم و حقوق وی را برای هدایت تیم‌های ملی بزرگسال، امید و جوان تمام و کمال پرداخت کنیم. تمام طول سال به اعضای تیم ملی ورزش سه‌گانه حقوق پرداخت کردیم و تمام مسابقات ملی این فدراسیون با پاداش نقدی نیز همراه بود. در امور اقتصادی نیز هم توانستیم از سرمربی پرتغالی خود 5 هزار دلار تخفیف بگیریم و اعزام‌های ورزشکاران را به استانبول و آلانیاکاپ را با حمایت تمام و کمال بخش خصوصی انجام دادیم تا شرایط مالی فدراسیون با بدهی مواجه نشود.

رئیس فدراسیون ترای اتلون در پایان گفت: فدراسیون ترای‌اتلون ضمن تدوین برنامه راهبردی ۴ ساله، تقویم عملیاتی سال ۹۸ شمسی و ۲۰۲۰ میلادی را به تصویب و تایید رساند. در سال ۹۸ کارت عضویت اعضای فدراسیون ترای‌اتلون را صادر کردیم و سایت، اینستاگرام و فصاهای ارتباطی را فراهم کردیم و بانک اطلاعاتی فدراسیون را نیز تقویت کردیم. برای اولین بار مدیریت دانش و یادگیری سازمانی را در این فدراسیون نشر دادیم و با انتشار کتاب اصول مربی‌گری، علوم انسانس کاربردی و اصول داوری، سرفصل‌های آموزشی دوره‌های ملی و جهانی را به رشته تحریر در آوردیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون ترای اتلون بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مسابقات دوچرخه سواری تک مرحله ای بین المللی رده سنی جوانان پس از وقفه ۸ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد برگزار می شود.


در این مسابقات؛ با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در رده سنی جوانان هر تیم متشکل از 5 ورزشکار از متولدان ( 1384/10/11 تا 1386/10/10 ) و 3 نفر همراه (سرپرست،مربی و مکانیسین) جمعا 8 نفر  شرکت می کنند.

تور دوچرخه سواری بین المللی خزر در سه مرحله ، روزهای پایانی اردیبهشت و پیش از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود.

مقرر شد؛ چنانچه هر یک از تیم های رنکینگ اول تا پنجم سال 1402 علاقمند به شرکت در مسابقات نباشند هیات های خوزستان- گیلان و آذربایجان شرقی به ترتیب جایگزین خواهند شد.

جلسه فنی مسابقات نیز یک روز قبل از آغاز در محل مسابقات برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی