Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@18:24:59 GMT

سوگا جانشین آبه در حزب حاکم ژاپن شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۸۲۹۹

سوگا جانشین آبه در حزب حاکم ژاپن شد

سخنگوی شینزو آبه و فرد مورد اعتماد او توانست رای اعتماد پارلمان ژاپن برای ریاست حزب لیبرال دموکرات و در نهایت نخست وزیری این کشور را کسب کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، یوشیهیده سوگا، دبیر اول کابینه ژاپن  و متحد قدیمی شینزو آبه، نخست وزیر قبلی ژاپن که به دلیل مشکلات ناشی از بیماری از سمت خود کناره گیری کرد امروز (دوشنبه) در رای گیری حزب لیبرال دموکرات (حزب حاکم) این کشور توانست اکثریت آرا را به خود اختصاص داده و از این هفته به عنوان جانشین آبه و نخست وزیر جدید ژاپن فعالیت خود را اغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوگای 71 ساله که فرزند یک کشاورز ساده بوده اعلام کرده سیاستهای اقتصادی و بین الملل آبه را ادامه خواهد داد اکثریت 394 رای حزب لیبرال دموکرات را به خود اختصاص داد.

ان اچ کی نیز پیش از رای گیری پیش بینی کرده بود که سوگا 70 درصد رای اعضای پارلمان را به خود اختصاص خواهد داد.

سوگا روز شنبه اعلام کرده بود که به دنبال ترویج دموکراسی و افزایش ارتباطات با کشورهای آسیایی مانند چین و کره جنوبی است.

وی همچنین گفته بود که قصد تشکیل دولت موقت را ندارد. دست راست شینزو آبه، در مصاحبه با کیودو نیوز در اواسط شهریور گفت که واکنش به ویروس کرونا اولویت اصلی دولت بعد خواهد شد.

سوگا در این مصاحبه گفت: دولت بعدی نباید یک دولت موقت باشد. رهبر بعدی باید با اعتماد به نفس وظایف خود را انجام داده و مسئولیت را به مردم واگذار کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس بالای ایران برای تصاحب مدال‌های طلای آمریکا و ژاپن

کشتی آزاد ایران برای موفقیت در المپیک پاریس به سه وزن 65 و 86 و 125 کیلو بیشتر امیدوار است.

به گزارش طرفداری، رحمان عموزاد در وزن 65 کیلو، حسن یزدانی یا کامران قاسمپور در 86 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلو بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی در المپیک 2024 دارند.

امیرحسین زارع بیشترین شانس قهرمانی را دارد و امروز به راحتی قادر به شکست دادن طاها آکگل ترک و گنا پتریاشویلی گرجی است. حسن یزدانی و یا کامران قاسمپور تنها آرون بروکس آمریکایی و عظمت دولت بیکوف قزاق را پیش رو دارند و رحمان عموزاد قهرمان 2 سال قبل جهان که سال گذشته غافلگیر شد و رتبه پنجم را به دست آورد، با تلاش بسیار به دنبال قهرمانی سال 2022 در المپیک است.

این سه وزن در دوره گذشته المپیک سه قهرمان از آمریکا و ژاپن داشت. در 65 کیلو اوتوگورو از ژاپن قهرمان شد. در 86 کیلو این دیوید تیلور بود که با شکست دادن حسن یزدانی قهرمان شد و در 125 کیلو هم گیبل استیوسون آمریکایی توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد. حالا سه قهرمان ایرانی در این سه وزن می توانند در بهترین حالت سه عنوان قهرمانی برای کشورمان به ارمغان آورده، عنوان قهرمانی دوره گذشته را در این سه وزن پرشانس از کف ژاپنی ها در یک وزن و آمریکایی ها در 2 وزن خارج کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • چرا تعداد خانه‌های خالی در ژاپن رو به افزایش است
  • شانس بالای ایران برای تصاحب مدال‌های طلای آمریکا و ژاپن
  • منتظر فیلم برنده بهترین جلوه‌های ویژه اسکار باشید
  • افزایش بی‌اعتمادی مردم ترکیه به حزب حاکم
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • ژاپن اظهارات بایدن درباره مهاجرهراسی را تاسف آور خواند
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • مارکسیسم چه نگاهی به سیاست بین‌الملل دارد؟
  • با ۲۱ میلیون نفر بی سواد دمکراسی حاکم می شود؟
  • ۱۰ شخصیت برتر سریال «شوگان» که ما را شیفته این روایت حماسی ژاپنی کردند