Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ابراهیم العرادی» مدیر دفتر سیاسی جنبش «ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه» در سخنانی از افکار عمومی جهانی خواست تا سازش با رژیم صهیونیستی را به نام بحرین ندانند و این اقدام صرفا از سوی آل خلیفه انجام گرفته است.

او به وبسایت العهد گفت که هزینه فروش فلسطین و سال‌ها ارتباط پنهانی با رژیم صهیونیستی از «حمد بن عیسی» پادشاه بحرین گرفته خواهد شد و مردم بحرین هرگز پیش از این به سازش رضایت نداده و بعد از این هم نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العرادی تأکید کرد: حاکمان آل خلیفه و در رأس آن‌ها حمد، به خاطر این دنیای فانی و مناصب حکومتی به مبارزه با دین برخواسته و با یهود همپیمان شده‌اند. آن‌ها ارزش‌ها را کنار زده و دست به قتل هویت بحرینی زده‌اند.

همزمان با این، حزب الوفاق بحرین نیز بعنوان بزرگترین گروه معارض این کشور در صفحه توئیتر خود نوشته است که دولت بحرین نهادهای دینی، ورزشی و مدنی را برای انتشار بیانیه‌ای در تأیید سازش تحت فشار قرار داده است.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا جمعه گذشته اعلام کرد، بحرین و رژیم صهیونیستی ظرف یک ماه آینده روابط خود را عادی‌سازی می‌کنند.

در همین زمینه، «علی بن محمد الرمیحی» وزیر اطلاع رسانی رژیم بحرین دیشب (یکشنبه شب) گفت زمان آغاز روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی بعدا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی بحرین فلسطین جنبش 14 فوریه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه العربی الجدید به نقل از یک منبع آگاه بیان کرد که هیئتی از جنبش حماس به ریاست دکتر خلیل الحیه نایب رئیس دفتر سیاسی این جنبش در نوار غزه فردا دوشنبه راهی قاهره شده و با سرلشکر عباس کامل وزیر اطلاعات مصر و شماری دیگر از مسئولان مصری ناظر بر پرونده میانجی گری مصر بین مقاومت و رژیم صهیونیستی دیدار خواهد کرد.

زاهر جبارین عضو دفتر سیاسی حماس و مسئول بخش اسرا و شهدا در این جنبش نیز در این هیات حضور دارد.

منبع مذکور اشاره کرد که هیات حماس قرار است در رابطه با برخی نکات ذکر شده در پاسخ رژیم صهیونیستی به موضع این جنبش در مورد توافق آتش‌بس و مبادله اسرا با مسئولان مصری گفتگو و تبادل نظر کند و بعد از آن پاسخ نهایی خود را به مواضع اخیر طرف صهیونیستی ارائه دهد.

این منبع تاکید کرد که هیات حماس خواهان توضیح برخی عبارات موجود در پاسخ رژیم صهیونیستی است که بیانگر نیت یا آمادگی این رژیم برای پذیرش برخی شروط از قبل تعیین شده مقاومت همچون عقب‌نشینی نیروهای اسرائیلی از محور نتساریم، خروج کامل از نوار غزه و آتش‌بس دائم است. منبع مذکور تصریح کرد که در پاسخ رژیم صهیونیستی به این شروط با عباراتی همچون آمادگی یا داشتن نیت اشاره شده است بدون اینکه تعهد واضحی در مورد آن داده شده باشد، برای همین حماس می‌خواهد قبل از ارائه پاسخ خود بر این مسئله واقف شود.

کد خبر 6091400 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد
  • حماس: هر توافقی مشروط به موافقت اسرائیل با خواسته‌های ماست
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • دانشجویان آزادشهر همصدا با جنبش ضد صهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا+ فیلم
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد