Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@21:51:13 GMT

طرح نظر سنجی از ذینفعان شرکت گاز استان ایلام آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۸۹۵۹

ایسنا/ایلام مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام از آغاز طرح نظرسنجی الکترونیکی از ذینفعان شرکت گاز استان در سطح 14 ناحیه استان بر اساس تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی استان به صورت الکترونیکی خبر داد.

«عباس شمس‌اللهی» در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: نظر سنجی امسال بر اساس آخرین نظام نامه ابلاغی شرکت ملّی گاز انجام خواهد شد و با توجه به شرایط ویژه حاکم بر کشور ناشی از شیوع بیماری کرونا ، بدون استفاده از کاغذ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سوی مجری طرح بصورت الکترونیکی انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این روش برای اولین بار در شرکت انجام می‌شود، گفت: مجری ضمن تجهیز  پرسشگران به اقلام بهداشتی و محافظتی با استفاده از ابزارهای الکترونیکی (گوشی –تبلت) اقدام به جمع آوری و ثبت نظرات ذینفعان می‌کند  و روابط عمومی شرکت به عنوان ناظر پروژه نظارت و کنترل مستمر دارد.
وی تصریح کرد: در این نظرسنجی، طراحی نرم افزار مورد نیاز و طراحی پرسشنامه ها در نرم افزار توسط جهاد دانشگاهی بر اساس نظام نظامه صورت گرفته است و موقعیت مکانی و جغرافیایی دقیق پرسشگران در حین نظرسنجی ثبت و رصد خواهد شد.
 وی افزود : نظارت بر این طرح بسیار راحت‌تر و مستندتر از روش سنتی نظرسنجی است و جمع بندی ، تحلیل و استفاده از نتایج داده ها در حداقل زمان قابل بهره برداری و کاربردی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام جهاد دانشگاهی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»

به گزارش قدس آنلاین، رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که برای مقابله با حمله‌های سایبری قصد دارد «گنبد الکترونیکی» ایجاد کند.

«آویرام آتزابا» رئیس‌ بخش همکاری بین‌المللی در «اداره سایبری» رژیم صهیونیستی در این باره گفت: از آغاز جنگ هفت اکتبر شمار حمله‌های سایبری علیه [رژیم] اسرائیل افزایش یافته است.

وی این حملات سایبری را «جنگ خاموش و نامرئی» خواند و اضافه کرد: تل‌آویو از آغاز جنگ غزه با ۸۰۰ حمله بزرگ سایبری مواجه بوده است.

به گفته این مقام صهیونیست، این حملات نهادهای دولتی و زیرساخت‌های نظامی و غیرنظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

زیرساخت‌های اصلی رژیم صهیونیستی در طول چند ماه گذشته شاهد حملات مداوم سایبری بوده است.

در این مدت از سایت‌های نظامی، امنیتی و مدنی رژیم صهیونیستی تا شرکت‌های بزرگ میزبانی داده این رژیم، آماج حملات سایبری قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انتخابات الکترونیکی چیست و چگونه انجام می‌شود؟
  • کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»
  • نتانیاهو همچنان رو به سراشیبی سقوط
  • اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد
  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تولید نفت اوپک در آوریل کاهش یافت
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد