Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 محمود محمودزاده یادآور شد: بیش از 13 میلیون ملک شناسایی شده که حدود 50 درصد املاک مسکونی کشور را شامل می‌شود.

 اخبار اقتصادی- وی با بیان این‌که حدود 2.5 میلیون خانوار مشمول خانه‌های مازاد هستند به ارسال پیامک به حدود 1.5 میلیون نفر از این خانوارها اشاره کرد و افزود: مهلتی را برای پیگیری افرادی که اطلاعات وارده آن‌ها در سامانه دچار تناقض با واقعیت بوده، تعیین خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: در سامانه فضایی را ایجاد می کنیم تا مردم قادر به ارسال پیامک باشند و طی یکی دو روز آینده خبر نهایی آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

صدیف بدری، عضو کمیسیون عمران مجلس نیز با بیان این‌که مطمئن هستیم وزارت راه تا پایان شهریور بحث خانه‌های خالی را جمع بندی می کند،‌ افزود: تصور می کنم اطلاعات تا چند ماه آتی تکمیل شده و دریافت مالیات بر خانه‌های خالی اجرایی شود که در این صورت بازار اجاره را تنظیم خواهد کرد.

وی دریافت اطلاعات جامع و برنامه‌ریزی‌های متناسب با ساخت مسکن از سوی وزارت راه را از دیگر دستاوردهای اجرایی شدن بانک جامع اطلاعات مسکن دانست و ادامه داد: دولت قصد داشت لایحه‌ای درباره مالیات بر عایدی تنظیم کند و قرار است با همکاری مجلس این طرح را به نهایت برسانیم. مالیات بر درآمد جزو این طرح است که امیدواریم تا پایان سال نهایی شود.

وی درباره طرح دیگر مجلس برای تنظیم‌گری بازار مسکن گفت: مصالح ساختمانی و قیمت تمام شده جزء موضوعات کلان اقتصاد است و در این راستا می توان از بازار سرمایه بهره برد. دولت در کنترل قیمت‌ها تاکنون موفق نبوده است؛ با وجود اینکه مصالح ساختمانی تا 100 در صد در کشور تولید می شوند، اما قیمت آن برای دولت قابل کنترل نبود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خانه های مازاد مجلس مسکن بازار مسکن درآمد دولت مسکن وزیر راه و شهرسازی مجلس بازار مسکن خانه های مازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کولر را می‌توانید بپوشید!

شرکت سونی به تازگی از ریون پاکت ۵(Reon Pocket ۵) خود رونمایی کرده است که یک دستگاه پوشیدنی است که نوید امکان تنظیم دمای شخصی بدن را مانند یک تهویه مطبوع قابل حمل می‌دهد.

به گزارش ایسنا، این گجت جالب از روش‌های سنتی مانند پنکه‌ها و لباس‌های حجیم فاصله گرفته و راه‌حلی بالقوه راحت‌تر برای مدیریت دمای بدن در محیط‌های مختلف ارائه می‌دهد.

راحتی و سفارشی‌سازی حسگر محور

به نقل از آی‌ای، ریون پاکت ۵ یک فن ساده نیست. این یک ماژول ترمو-الکتریک با مجموعه‌ای از حسگرها برای ایجاد یک محیط کوچک در اطراف هسته مرکزی بدن شما است. این حسگرها دمای بدن، رطوبت و حتی حرکات فرد را کنترل می‌کنند تا نیازهای اشخاص برای راحتی را تعیین کنند.

این دستگاه پنج سطح خنک کننده برای روزهای گرم و چهار سطح گرمایش برای هوای خنک‌تر ارائه می‌دهد. برای بهینه‌سازی عملکرد آن، می‌توان آن را با ریون پاکت تگ همسان‌سازی کرد. این یک حسگر کوچک است که دما و رطوبت محیط را تشخیص می‌دهد و داده‌ها را به واحد قرار گرفته در قسمت گردن ارسال می‌کند. این دستگاه به ریون پاکت ۵ اجازه می‌دهد تا قبل از اینکه گرما یا سرما را احساس کنید، شرایط راحتی شما را به طور فعال تنظیم کند.

برای کسانی که کنترل دستی را ترجیح می‌دهند، یک برنامه اختصاصی برای اندروید و آیفون این امکان را می‌دهد که سطح سرمایش و گرمایش را از طریق بلوتوث تنظیم کنند. عمر باتری آن ۱۷ ساعت با یک بار شارژ است که برای استفاده طولانی مدت ایده آل محسوب می‌شود.

اولین نمایش جهانی یک مفهوم اثبات شده

طرح مفهومی ریون پاکت پیش از این معرفی شده بود. سیستم کنترل آب و هوای پوشیدنی سونی از سال ۲۰۱۹ در ژاپن در دسترس بوده و نسخه‌های بعدی آن در بازارهای آسیایی موفق عمل کردند و اکنون شاهد یک عرضه جهانی هستیم که بریتانیا اولین بازار خارج از آسیای آن است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این کولر را می‌توانید بپوشید!
  • پیام مشخص از بازار مسکن؛ جمعیت خانه‌ندار‌ها چه می‌گوید؟
  • جمعیت خانه‌ندار‌ها
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • دلیل کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر چیست؟ همتی پاسخ داد
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد