Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «باسم خزعل» نماینده مستقل پارلمان عراق گفت که ملت این کشور مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی غاصب هستند.

خزعل در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» تصریح کرد که برخی طرف‌هایی که از روابط با رژیم صهیونیستی سود می‌برند و آن‌هایی که منافع تنگ‌نظرانه دارند، موضع متفاوتی در خصوص عادی‌سازی روابط با این رژیم دارند و بر اساس منافع خود عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد که ملت عراق به طور کلی مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است به استثنای برخی طرف‌هایی که به منافع تنگ‌نظرانه خود توجه دارند.

این نماینده پارلمان عراق همچنین گفت: «کُردها به دشمنی با رژیم صهیونیستی اهتمام ندارند به خصوص اینکه روابط قدیمی بین آن‌ها وجود دارد و در نتیجه موضع آن‌ها در قبال عادی‌سازی روابط با این رژیم غاصب روشن است».

خزعل تصریح کرد که عراق به طور کلی و با وجود همه اختلافات در دیدگاه‌های سیاسی با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالف است و بر حمایت از آرمان فلسطین تأکید دارد.

پیشتر «سعد محمد الکعبی» تحلیلگر سیاسی عراق ضمن انتقاد از سکوت دولت این کشور در قبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت که از این سکوت ممکن است چنین برداشت شود که بغداد موافق این عادی‌سازی روابط است.

الکعبی با اشاره به اینکه دولت بهتر است موضع ملی در قبال این خیانت اتخاذ کند، تصریح کرد که برخی طرف‌های سیاسی حامی حضور آمریکا که از تجارت با رژیم صهیونیستی نیز سود می‌برند، از عادی‌سازی روابط عربی با این رژیم حمایت خواهند کرد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه در این باره تصریح کرد: آنچه در غزه جریان دارد، ظلم و جنایتی بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، وی خاطرنشان کرد که نتانیاهو امنیت کل منطقه و امنیت اسرائیلی‌ها را هم به خطر می‌اندازد.

رئیس جمهوری ترکیه با اشاره به واکنش اخیر ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: درگیری‌ها میان ایران و اسرائیل نمونه‌ای از خطرات جنگ غزه بر ثبات و آرامش منطقه است.

اردوغان ادامه داد که نباید جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه را نادیده گرفت.

وی اضافه کرد که روابط تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی همانگونه که قبلا نیز مسوولان گفته بودند، متوقف شده است.

اردوغان تاکید کرد صهیونیست‌ها غزه و فلسطین را به طور کامل نابود کردند.

پس از گذشت ٢٠١ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • پلیس فرانسه نماینده ارشد پارلمان را احضار کرد