Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@21:46:54 GMT

صدور حکم عرضه ۵۱۰ کیسه آرد یارانه‌ای در شبکه رسمی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۹۳۳۷

صدور حکم عرضه ۵۱۰ کیسه آرد یارانه‌ای در شبکه رسمی

به گزارش رکنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران گفت: با توجه به گزارش های رسیده و تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی سوادکوه، مشخص شد فردی ۵۱۰ کیسه آرد نیمه یارانه ای را که با سهمیه دولتی دریافت و باید با پخت نان در خبازی بین مردم توزیع می کرد؛ بدون هماهنگی و اعلام آدرس جدید انبار در منزل خود به منظور عرضه خارج از شبکه و فروش آزاد نگهداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی تخلف را محرز اعلام و متهم را علاوه بر الزام به عرضه کالا در شبکه رسمی به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم منزل اخبار حوادث استان مازندران یارانه حکم تلگرام مدیرکل تعزیرات حکومتی عکس فیلم مرد ایران ساعت اخبار فارس پرونده قتل اخبار تهران قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طیبی بیان کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه بعد از تحقیق‌های لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

طیبی ادامه داد: علاوه بر جزای نقدی پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی نیز محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی اهواز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 6091325

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد