Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد علیپور در حاشیه نشست ستاد مبارزه با کرونا، اظهار داشت: ما ۲۰ انجمن داریم که تنوع زیادی دارند. برخی از رشته ها در فضای باز فعالیت دارند. در چند مورد مجوز گرفته ایم. سلامتی ورزشکاران اولویت ماست اما هنوز تقویم تورنمنت های بین المللی مشخص نیست به همین دلیل در خیلی از رشته ها تمرین ملی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ما کلاس های آموزشی را به صورت آنلاین برگزار کردیم که بازخورد خوبی داشت و حتی می توانیم در آینده هم این کار را انجام دهیم. امروز هم نظرمان را مطرح کردیم.

عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس درباره طلب برانکو، عنوان کرد: آخرین جلسه هیات مدیره در هفته گذشته حضور داشتم که بحث ها مربوط به اعزام تیم بود. به زودی مشکل او از نظر مالی حل می شود تا پرسپولیس بتواند کارش را انجام دهد.

وی درباره مهلت ۳۰ روزه برای حل مشکل برانکو خاطرنشان کرد: مدیرعامل محترم کار برانکو را پیگیری می کند. خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند.

علیپور همچنین درباره اینکه مشکل گل محمدی حل شده یا خیر و او ظاهرا استعفا کرده بود، تصریح کرد: بحث هایی بیرون شنیدم. او از سرمربیان خوب و موفق ماست. فکر می کنم تا پایان فصل آینده در کنار پرسپولیس خواهد بود. خیلی ها این تیم را دوست دارند و گل محمدی هم از همان مربیان است که کارش را انجام می دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس گل محمدی ورزشکاران فضای باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!

ظاهرا مجوز فعالیت دوباره یحیی گل‌محمدی تا انتهای لیگ بیست‌وسوم صادر نمی‌شود.

طرفداری | ممکن است یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده سکان هدایت تراکتور را در دست بگیرد.

یحیی گل‌محمدی پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا دانشجویان حامی فلسطین را تهدید به تعلیق کرد 
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا دانشجویان حامی فلسطین را تهدید به تعلیق از تحصیل کرد
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل