Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا قادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای ساخت این ۲ هزار واحد مسکونی، یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که ۵۰۰ میلیارد ریال آن بصورت بلاعوض توسط دولت و ۸۰۰ میلیارد نیز تسهیلات قرض‌الحسنه مسکن روستایی است.
وی با بیان اینکه نباید مسکن متولی ساخت به واحدها که زیربنای هر کدام ۱۳۰ مترمربع است،  اضافه کرد: برای هر واحد ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته و به هر واحد ۴۰۰ میلیون ریال نیز تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادری با بیان اینکه این طرح ۲۱ آبان ماه سال گذشته در سفر دکتر نوبخت به کردستان کلنگ‌زنی شد، افزود: اجرای این طرح ۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در یک هزار و ۷۰۰ روستای استان را که فاقد سرپناه هستند، صاحبخانه می‌کند.

مدیرکل بنیاد مسکن کردستان یادآور شد: کل واحدها برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی و یک هزار و ۹۰۰ واحد قرارداد با بانک منعقد شده و تا پایان سال جاری همه این واحدها ساخته و به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

از جمعیت یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفری کردستان، ۲۹ درصد آن یعنی ۴۶۹ هزار نفر در هزار و ۶۹۵ روستا سکونت دارند، این استان دارای ۱۲۰ هزار واحد مسکونی روستایی و یک هزار و ۶۰۵ روستای دارای سکنه است و براساس سرشماری سال ۹۵، تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کردستان یک هزار و ۳۱۵ روستا است.

برچسب‌ها تسهیلات مسکن کردستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن کردستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن کمیته امداد امام خمینی ره تسهیلات مسکن کردستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن کمیته امداد امام خمینی ره اخبار کنکور یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد اظهار کرد: مدت زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات ۸ ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست‌اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت پنج ماه احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به بعضی از اطلاعات فنی این پروژه افزود: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت و برگشت است، همچنین ۱۱۴ عدد تیر پیش ساخته، ۲ عدد کوله هر کدام به‌طول ۳۰ متر، ۷ عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن آرماتوربندی در آن استفاده شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به مزایای احداث پل صاحب روضات گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 750678

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل