Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-01@03:50:25 GMT

آماده اعزام کارشناسان خبره برای آموزش‌های صلح هستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۹۵۲۰

آماده اعزام کارشناسان خبره برای آموزش‌های صلح هستیم

به گزارش «نماینده» سرتیپ حسین ولی‌وند صبح دوشنبه در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه کتاب صلح و دفاع که که به صورت مجازی در دافوس برگزار شد، اظهارداشت: اگر وقایع و جنگ‌های اخیر در دنیا را مرور کنیم،  عمده جنگ‌ها و حمله به کشورهای دیگر به دلیل پایبند نبودن به قوانین بین‌المللی و زیاده‌خواهی و کسب قدرت در منطقه و برداشت‌های‌ اشتباه و گمراه کننده از صلح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به پیامدهای حادثه  ۱۱ سپتامبر گفت: بعد از این حادثه بسیاری از غیرنظامیان کشته شدند و منابع بسیاری از کشورها از بین رفت. استعدادهایی که می‌توانست در جهت رفاه و امنیت‌ مردم باشد از بین رفت و ‌هزینه‌های گزاف نظامی برای هیچ صرف شد.

 این مقام نظامی ایجاد رقابت تسلیحاتی شدید در غرب آسیا و از همه مهمتر از بین رفتن کارکرد نهادهای صلح و امنیت جهانی را از دیگر پیامدهای حادثه یازده سپتامبر برشمرد.

ولی‌وند با بیان اینکه کسانی که لباس مقدس نظامی پوشیدند در واقع پاسدار واقعی صلح هستند، گفت: در زمینه آسیب‌شناسی موانع صلح، همکاری و مشارکت برای برگزاری اجلاس صلح و دفاع در همه کشورها، ایجاد کارگاه‌های بین‌المللی صلح و دفاع و جنگ، ایجاد پژوهش‌های مشترک صلح و دفاع، برگزاری دوره‌هایی به منظور بازدید از خرابی‌ها و مصیبت‌های جنگ آماده همکاری با کشورهای مختلف هستیم.

وی گفت: آماده هستیم در زمینه بازطراحی مفاهیم قدرت به کمک همه متحدین و دوستانمان در دنیا و منطقه یکسری اقداماتی مانند پژوهش‌های صلح‌جویانه را انجام دهیم.  

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش ادامه داد: آمادگی داریم کارشناسان خبره‌مان را برای آموزش‌های صلح اعزام کنیم تا بتوانیم به همه کشورها برای اجرا و طراحی برنامه‌های صلح جویانه مشاوره دهیم.

ولی‌وند تاکید کرد: باور داریم که دنیا باید به سمت صلح قدم بردارد و کسانی که فقط دم از صلح می‌زنند را تحریم و بایکوت کنیم.

دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب صلح و دفاع صبح امروز با حضور امیر سرتیپ حسین ولیوند فرمانده دانشگاه فرمانده و ستاد ارتش و جمعی از وابسته‌های نظامی کشورها و اساتید دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در مرکز همایش‌های سرلشکر فلاحی این دانشگاه افتتاح شد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: آموزش صلح کتاب صلح و دفاع دانشگاه فرمانده ستاد ارتش صلح و دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید از یگان‌های تابعه ستاد آجا، صبح امروز (سه شنبه) از گروه مخابرات ارتش بازدید کرد.

وی از بخش‌های مختلف ستادی، آموزشی، عملیاتی و منازل سازمانی گروه مخابرات ارتش بازدید کرد و دستوراتی را در راستای ارتقای توان عملیاتی و پیشرفت هرچه سریع تر پروژه‌ها، تجهیزات و فناوری های جدید مخابراتی این گروه صادر کرد.

رئیس ستاد ارتش همچنین در این بازدید از پای کار بودن و آمادگی بالای گروه مخابرات ارتش در اجرای دقیق و بی کم و کاست مأموریت‌های محوله به‌ویژه در جریان حمله موشکی اخیر (وعده صادق) تقدیر و تشکر کرد.

فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتباطات زیرساخت ارتش در مناطق مختلف کشور، به صورت ویدئو کنفرانس و برخط، از روند آمادگی رزمی و عملکرد سامانه‌های ارتباطی خود به ارائه گزارش پرداختند.

در این بازدید امیر سرتیپ ناصر مختارزاده، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ارتش و امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری راد، معاون بازرسی آجا نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • پاکستان اولین زیردریایی پیشرفته خود را از چین تحویل گرفت
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • مذاکرات نظامی مغرب و ناتو
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • (عکس) محتویات عجیب یک صندوق قدیمی در کشتی غرق‌شده
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد