Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:57:36 GMT

«هرگز، گاهی، همیشه» به جشنواره فیلم بوسان راه یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۹۷۱۰

«هرگز، گاهی، همیشه» به جشنواره فیلم بوسان راه یافت

فیلم کوتاه هرگز، گاهی، همیشه به کارگردانی شادی کرم‌رودی به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان راه یافت. تهیه‌کنندگی این فیلم که با نام انگلیسی ALL THE TIME در این جشنواره حضور یافته، بر عهده آرین وزیردفتری و پخش جهانی آن بر عهده کمپانی فیلمسازی ضلع ششم است.

جشنواره فیلم بوسان میزبان این فیلم کوتاه در نخستین نمایش جهانی آن و در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره رویدادی ویژه در قاره آسیا و از مهم‌ترین جشنواره‌های جهانی است که هر ساله در سینماستنرِ شهرِ بوسانِ کره‌جنوبی و با هدف معرفی فیلم‌ها و استعدادهای تازه در جهان سینما برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ترنج با دانستن رازی درباره خواهر دبیرستانی‌اش، در برزخ تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده و کارگردان: شادی کرم‌رودی، بازیگران: شادی کرم‌رودی، پانیذ اسماعیلی، بهاره ارجمندی، یاس فرخنده و با حضور پونه پارسایی، مدیر تصویربرداری: حامد حسینی سنگری، تدوین‌گر: پویان شعله‌ور، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: شروینه دیدنده، طراح صحنه و لباس: سیامک کاری‌نژاد، صدابردار: امیر عاشق حسینی، طراحی و ترکیب صدا: زهره علی‌اکبری، آهنگساز: ادیب قربانی، طراح چهره‌پردازی: نجمه لشگری، منشی صحنه: نرگس محبی آشتیانی، عکاس: شاهین دانشفر، مدیر تولید: سمیرا قربان‌نژاد، مدیر تدارکات: علی درودیان، اصلاح رنگ و نور: هوتن حق‌شناس، جلوه‌های ویژه: امیر مهران، استوری برد: آرمین رنگانی، طراح عنوان و پوستر: طاها ذاکر، تهیه‌کننده: آرین وزیردفتری.

بیست‌وپنجمین دوره جشنواره بوسان از ۲۱ تا ۳۰ اکتبر برابر با ۳۰ مهر ماه تا ۹ آبان‌ ماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهر بوسان کره‌ جنوبی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها قاره آسیا تدوینگر اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاره آسیا تدوینگر اکران فیلم قاره آسیا تدوینگر اکران فیلم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!

به گزارش "ورزش سه"، رئیس IOC تاکید کرده که تغییرات آب و هوایی می‌تواند باعث شود تاریخ بازی‌ها از تابستان به پاییز تغییر کند. در سال‌های اخیر، علاقه به میزبانی بازی‌های المپیک به شدت کاهش یافته بود و تنها یک پیشنهاد برای هریک از بازی‌های تابستانی ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ وجود داشت.

باخ در اینباره گفت: "بازی های ‌۲۰۳۲ به بریزبن استرالیا تعلق گرفت و برای سال ۲۰۳۶، درخواست‌ها با تعداد دو رقمی کشورهایی که علاقه‌مند هستند، مواجه شده است. ما هرگز در چنین موقعیت مطلوبی قرار نداشتیم. هرگز به این میزان علاقه به میزبانی بازی‌های المپیک ندیده بودیم."

عربستان سعودی و قطر هر دو مشتاق میزبانی بازی‌های ۲۰۳۶ هستند. همچنین اندونزی و هند نیز میزبان بالقوه هستند. باخ افزایش علاقه به میزبانی المپیک را به اصلاحاتی نسبت می‌دهد که در دوران تصدی وی انجام شد و به دنبال پایان دادن به هزینه‌های بیهوده‌ای بود که در گذشته چندین شهر میزبان را در آستانه ورشکستگی قرار داد و شهرها را وادار می‌کرد قبل از پیشنهاد درباره میزبانی تجدیدنظر کند.

دیگر خبرها

  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • این ۵ ماده غذایی را که هرگز نباید دوباره گرم کرد
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما