Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با توجه به درخواست حامد حدادی مبنی بر اینکه بتواند همزمان با دو تیم داخلی و خارجی قرارداد ببندد، فدراسیون بسکتبال در این زمینه بررسی‌هایی انجام داد اما با درخواست این بازیکن موافقت نشد و آئین‌نامه لژیونرها همانند سال‌های گذشته خواهد بود.

به طوری که هر بازیکن ایرانی که در لیگ‌‌های خارجی بازی کند و پس از آن بخواهد به تیم‌های لیگ برتری بپیوندد، به عنوان بازیکن خارجی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* طباطبایی: فوتبال مانند بسکتبال نیست که بازیکن قرضی به تیم دیگری برود

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد این موضوع به فارس، گفت: ما در این مورد طبق آئین‌نامه عمل می‌کنیم با هیأت رئیسه هم در این مورد صحبت کردم آئین‌نامه بازیکنانی که لژیونر می‌شوند تغییری نکرده و همانند گذشته است.

وی ادامه داد:‌ اگر قرار بر تغییر باشد نظر همه باشگاه‌ها را می‌پرسیم اما چون تغییری نبوده به همین دلیل مطرح نشد شاید در سال‌های بعد این اتفاق بیفتد.

رئیس فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: نمی‌شود که یک بازیکن همزمان در دو باشگاه حضور داشته باشد چون چنین چیزی در بسکتبال مرسوم نیست.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که حدادی با خود شما صحبت کرده یا خیر، گفت: بله، با من صحبت‌هایی داشتند من هم اعلام کردم باید این  موضوع را در هیأت رئیسه مطرح کنم که نظر آنها هم این بود آئین‌نامه همانند سال‌های گذشته باشد. بسکتبال مانند فوتبال نیست که یک بازیکن در میانه فصل به صورت قرضی به یک تیم دیگر برود. 

وی ادامه داد: ما تا کنون چنین چیزی در بسکتبال نداشته‌ایم و قوانین فیبا را که دیدم و از ایجنت‌ها هم که پرسیدم، آنها هم همین موضوع را گفتند. بازیکن در صورتی می‌تواند به تیم دیگری برود که قرارداد قبلی‌اش به پایان رسیده یا اینکه از تیم قبلی‌اش منفک شده باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی بسکتبال حامد حدادی فدراسیون آئین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام‌جمعه سلماس در خطبه های امروز نماز جمعه گفت:دشمن از ابزار کشف حجاب برای از هم‌ پاشیدن نظام خانواده استفاده می‌کند و بر همگان واجب است  از اجرای طرح نور حمایت کنند.

حجت‌الاسلام‌ طباطبایی به نقشه های شوم دشمنان اشاره کرد و گفت:دشمنان در صدد ضربه زدن به جوانان هستند و باید با هوشیاری و بصیریت توطئه های انها خنثی شود.

او سپس در بخش دیگری از سخنان خود  با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: بایستی روش و سیره ائمه و پیامبران الگوی زندگانی ما باشد.

حجت الاسلام طباطبایی همچنین بر جنایات رژیم غاصب صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق قدرت نظامی و امادگی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

 

دیگر خبرها

  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور