Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:12:14 GMT

نگهداری فضای سبز بیرجند به بخش خصوصی واگذار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۹۹۷۸

نگهداری فضای سبز بیرجند به بخش خصوصی واگذار می‌شود

گروه استان‌ها- رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند از واگذاری نگهداری بخشی از فضای سبز بیرجند به بخش خصوصی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، امیر ابراهیم‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اهمیت و نقش ایجاد و نگهداری و توسعه فضای سبز در شهرها و جوامع صنعتی امروز بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند گفت: در شرایط اقلیمی و آب و هوایی خراسان جنوبی و با وجود محدودیت‌های فراوان از جمله میزان کم نزولات جوی، خشکی هوا، بادهای گرم و سوزان، تفاوت زیاد درجه حرارت بین تابستان و زمستان و حتی ساعات مختلف شبانه روز قطعا نگهداری و حفظ فضای سبز موجود اهمیت بالاتری خواهد داشت.

وی تصریح کرد: از سال 85 تاکنون به دلایل مختلف از جمله بازنشستگی، انتقال نیرو و سایر عوامل، حدود 50  نفر نیرو از بدنه سازمان سیما، منظر و فضای سبز منفک شده‌اند و از طرفی با توجه به توسعه و افزایش سالانه سطوح فضای سبز کمبود نیرو در بخش نگهداری فضای سبز شهر بیرجند کاملا مشهود بود.

گلایه‌های شهروندان در شهر کاج‌ها /رسیدگی به فضای سبز بیرجند افزایش یابد80 کیلومتر از پروژه جداسازی آب شرب از فضای سبز بیرجند اجرایی شدنیمی از فضای سبز بیرجند با آب غیرشرب آبیاری می‌شود

ابراهیم‌زاده افزود: با توجه به دیدگاه مثبت و تخصصی شهردار بیرجند در این حوزه و تایید اینکه در جهت افزایش کیفی نگهداری فضاهای سبز سطح شهر باید از توان بخش خصوصی کمک گرفت موضوع به شورای اسلامی شهر پیشنهاد که با دیدگاه مثبت تصویب شد.

رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند ادامه داد: پس از انجام ساعت‌ها کار کارشناسی و استفاده از نظرات تخصصی مشاورین حوزه فضای سبز و بهره برداری از تجربیات سایر شهرهای پیشتاز، اقدام به تهیه اسناد و شرایط لازم برای برگزاری مناقصه به منظور واگذاری نگهداری بخشی از فضای سبز شهر بیرجند به بخش خصوصی شد.

وی خاطرنشان کرد: امید است با توجه به اطلاع رسانی انجام شده شاهد حضور قدرتمند پیمانکاران متخصص و توانمند، اشتغال به کار 50 نفر نیرو و نهایتا ارتقای کیفیت فضای سبز شهرمان باشیم.

انتهای پیام/252/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فضای سبز بیرجند منظر و فضای سبز فضای سبز شهر سازمان سیما فضای سبز بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سازمان غذا و دارو به توصیه به مصرف آب چاه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دکتر مهدی انصاری با بیان اینکه اظهار نظر در مورد اینکه مصرف آب چاه فقط منجر به بروز سنگ کلیه می‌شود، غیرمسئولانه و غیرکارشناسی است، یادآور شد: آب چاه‌ها ممکن است آلودگی‌های زیادی داشته باشند که ممکن است به دلیل نزدیکی به مناطق مسکونی، کشاورزی، مراکز صنعتی و منابع دیگر آبهای زیرزمینی متصل آلودگی به ترکیبات آلی، نیترات و سولفات داشته باشد.

وی ادامه داد: در تولید و عرضه آب‌های بسته بندی، فرآیندهای صنعتی رعایت شده و مجوزهای لازم پس از بررسی‌ها و آزمایشات متعدد اخذ می‌شود. هر محصولی یک شرایط نگهداری دارد که توسط تولید کننده در بسته‌بندی محصول، اعلام می‌شود که مصرف کننده، فروشنده و توزیع کننده ملزم به رعایت الزامات انبارداری، حمل و نقل و نگهداری هستند.

مدیر کل آزمایشگاه‌های مرجع سازمان غذا و دارو تاکید کرد: اگر شرایط نگهداری هر محصولی رعایت نشود، طبیعی است که شاید خطراتی برای مصرف کننده به همراه داشته باشد و این هم محدود به یک فرآورده مانند آب بسته بندی شده نیست. ظروف بسته بندی پت در ایران و دنیا، مختص آب‌های آشامیدنی نیست بلکه در نوشابه‌ها، روغن های خوراکی، برخی لبنیات و شیشه های شیرخوری کودکان نیز از مواد پت استفاده می شود.

وی در ادامه صحبت‌هایش به روغن‌های خوراکی اشاره کرد و با بیان اینکه روغن‌های زیروترانس مورد تایید سازمان غذا و دارو هستند، تاکید کرد: برای هر شاخص روش اندازه‌گیری وجود دارد که از دقیق‌ترین و حساس‌ترین روش‌ها استفاده می‌شود و عبارت زیرو معنی عام داشته؛ در حالی که به صورت فنی عبارت غیر قابل ردیابی (not detectable) اعلام می شود. باید اذعان نمود نمی توانیم و نباید علایق و سلایق شخصی خودمان را در رسانه‌ها عمومیت دهیم.

انصاری در خصوص کیفیت برنج‌های غیر ایرانی موجود در بازار نیز گفت: تمامی برنج های وارداتی در مبادی ورودی کشور و حتی در مبداء تولید نمونه‌برداری شده و آنالیزهای لازم بر روی آنها انجام می‌شود و تنها محصولاتی قابلیت عرضه به بازار مصرف را دارند که با ضوابط و مقررات ملی کشور مطابقت داشته باشند.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، کلیه کالاهای سلامت از جمله آبهای بسته بندی مورد نظارت و پایش مستمر سازمان غذا و دارو بوده و با هر گونه عدم انطباق با ضوابط موجود به صورت قانونی برخورد می‌شود. نظرات ارائه شده از سوی افراد غیرمسئول در حوزه سلامت غذایی، جنبه شخصی دارد و موضع ارگان‌های رسمی نیست. اطلاعات ارائه شده بر اساس اطلاعات بسیار محدود و ناقص یک آزمایشگاه بخش خصوصی، فاقد عمومیت بخشی به کل جامعه است.

دیگر خبرها

  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • واکنش سازمان غذا و دارو به توصیه به مصرف آب چاه
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟