Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@09:26:20 GMT

راهیابی فیلم کوتاه ایرانی به جشنواره بوسان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۰۱۳۰

راهیابی فیلم کوتاه ایرانی به جشنواره بوسان

به گزارش افکارنیوز،

فیلم کوتاه «هرگز، گاهی، همیشه» به کارگردانی شادی کرم‌رودی به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم  بوسان راه یافت.

اخبار فرهنگ و هنر - تهیه‌کنندگی این فیلم که با نام انگلیسی ALL THE TIME در این جشنواره حضور یافته، بر عهده آرین وزیردفتری و پخش جهانی آن بر عهده کمپانی فیلمسازی ضلع ششم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره فیلم بوسان میزبان این فیلم کوتاه در نخستین نمایش جهانی آن و در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه است. این جشنواره رویدادی ویژه در قاره آسیا و از مهم‌ترین جشنواره‌های جهانی است که هر ساله در سینماستنرِ شهرِ بوسانِ کره‌جنوبی و با هدف معرفی فیلم‌ها و استعدادهای تازه در جهان سینما برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ترنج با دانستن رازی درباره خواهر دبیرستانی‌اش، در برزخ تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده و کارگردان : شادی کرم‌رودی، بازیگران: شادی کرم‌رودی، پانیذ اسماعیلی، بهاره ارجمندی، یاس فرخنده و با حضور پونه پارسایی، مدیر تصویربرداری: حامد حسینی سنگری، تدوین‌گر: پویان شعله‌ور، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: شروینه دیدنده، طراح صحنه و لباس: سیامک کاری‌نژاد، صدابردار: امیر عاشق حسینی، طراحی و ترکیب صدا: زهره علی‌اکبری، آهنگساز: ادیب قربانی، طراح چهره‌پردازی: نجمه لشگری، منشی صحنه: نرگس محبی آشتیانی، عکاس: شاهین دانشفر، مدیر تولید: سمیرا قربان‌نژاد، مدیر تدارکات: علی درودیان، اصلاح رنگ و نور: هوتن حق‌شناس، جلوه‌های ویژه: امیر مهران، استوری برد: آرمین رنگانی، طراح عنوان و پوستر: طاها ذاکر، تهیه‌کننده: آرین وزیردفتری.

بیست‌وپنجمین دوره جشنواره بوسان از ۲۱ تا ۳۰ اکتبر برابر با ۳۰ مهر ماه تا ۹ آبان‌ ماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهر بوسان کره‌ جنوبی برگزار می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم سینما کارگردان جشنواره فیلم جشنواره بوسان فیلم کوتاه ایرانی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌منظور شناسایی و معرفی آثار کوتاه برگزیده در سطح ملی و بین‌المللی، جریان‌سازی و رقابت سازنده بین فیلم‌سازان و ارج نهادن به خلاقیت سینماگران جوان، برگزار می‌شود و فیلم‌سازان ایرانی بایستی تا یکم مردادماه 1403، نام‌نویسی کرده و اثر خود را در سامانه بارگذاری فرمایند. این جشنواره از 27 مهرماه تا 2 آبان‌ماه 1403 در تهران برگزار خواهد شد. گزارش: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد