Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت نفت فلات قاره ایران موفق به دریافت مجوز بهره‌برداری یک ساله از بندر نخیلو به‌عنوان بندر پشتیبان در جزیره لاوان و سکوهای نفتی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، ایرج جعفری، مسئول امور حقوقی منطقه لاوان این شرکت بر لزوم تعامل هرچه بیشتر و افزایش سطح تعاملات فی‌مابین دریانوردی غرب هرمزگان با شرکت نفت فلات قاره ایران برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی و برطرف شدن مشکلات تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: حرکت ما همسو با قوانین دریایی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی است و با دریافت مجوز بهره‌برداری از بندر نخیلو به‌عنوان بندر پشتیبان شرکت نفت فلات قاره در جزیره لاوان و سکوهای نفتی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی، با همه توان برای ایجاد امکانات لازم برای صادرات هرچه بیشتر نفت و فرآورده‌های نفتی تلاش خواهیم کرد.
در ادامه قاسم عسکری‌نسب، مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به لزوم توجه جدی به پشتیبانی از جزایر و بنادر نفتی برای حمل‌ونقل صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی و سرعت بخشیدن به آن، همچنین تعاملات و همکاری بیشتر بین ارگان‌ها در مسیر چشم‌انداز توسعه کشور اظهار کرد: بنادر غرب هرمزگان آماده هرگونه همکاری برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه خدمات به بنادر نفتی برای صادرات نفت است، زیرا افزایش صادرات نفت، تولید سرمایه و ایجاد اشتغال بیشتر را به دنبال خواهد داشت.
بندر نخیلو از توابع بخش شیبکوه شهرستان بندر لنگه یکی از بنادر تابع بنادر غرب استان هرمزگان در فاصله 14 کیلومتری جزیره لاوان و 138 کیلومتری بندرلنگه است. این بندر موقعیت راهبردی و استثنایی برای لجستیک منطقه لاوان و سکوهای نفتی در این منطقه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت نفت فلات قاره بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد

 منصوری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در حال حاضر، در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲/۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی ترانزیتی
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده