Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین ناظر صبح دوشنبه در همایش مجازی مشترک مدیران کل صدا و سیمای مراکز استان‌ها و مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور با اعلام این مطلب گفت: دفاع مقدس گنجینه گرانمایه‌ای است که به عنوان یک نظام الگویی در همه عرصه‌ها نیازمند شناخت همه جانبه، دقیق و عمیق است.

وی اضافه کرد: صدا و سیمای مرکز بوشهر در این زمینه با یک عملیات وسیع رسانه‌ای بیش از ۶۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی تلویزیونی خبری و فضای مجازی را در گستره استانی ملی و فراملی تولید و پخش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر خاطرنشان کرد: برنامه‌های رسانه‌ای چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد، همزمان با سالگرد آزادی خرمشهر آغاز و تا ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا ادامه دارد.

وی گفت: از این میزان برنامه‌سازی، ۴۵ هزار دقیقه در حوزه رادیو و رادیو نما، ۱۳ هزار دقیقه در حوزه تلویزیون و سامانه زیر نویس و ٢ هزار دقیقه در حوزه‌های خبر و فضای مجازی تولید و پخش می‌شود

ناظر با اشاره به سه مرحله راهبردی برنامه‌سازی تبیینی تجلیلی و تهییجی افزود: در مرحله راهبرد تبیینی برای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی و تقویت قدرت تحلیل رویدادهای دفاع مقدس و دستاوردهای آن تبیین می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر بیان کرد: در مرحله راهبرد تجلیلی برای الگوسازی و گرامیداشت یاد شهیدان و تجلیل از قهرمانان دفاع مقدس برنامه‌سازی شده است.

وی افزود: در مرحله تهییجی برای حفظ آمادگی روحی و جسمی و ذهنی مقابله با هرگونه تهدید سخت و نرم برای آحاد ملت به ویژه جوانان و نوجوانان بیش از ۴۰ عنوان برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در ساختارهای نمایشی، مستند، ترکیبی، سرود و آهنگ‌های حماسی، موشن گرافی، عکس و نوشته برنامه سازی شده است.

ناظر تقارن پیوند عمیق تعالیم دینی و حماسه عاشورا، اربعین و قیام امام حسین (ع) با دفاع مقدس و دستاوردهای آن را ستود و گفت: علاوه بر پخش فیلم‌های سینمایی و مستند دفاع مقدس و اختصاص بخش‌هایی از برنامه‌های عادی روزانه صدا و سیما به موضوع دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ویژه برنامه تلویزیونی کرانه پایداری، ویژه برنامه‌های رادیویی دریادلان جنوب، حماسه نادر، مدرسه عشق، دیار دلیران، لبیک یا حسین و … صورت کامل به موضوع چهلمین سالگرد دفاع مقدس می‌پردازد.

کد خبر 5023655

منبع: مهر

کلیدواژه: صداوسیمای مرکز بوشهر بوشهر هفته دفاع مقدس سید حسین ناظر ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا محرم 99 شهرکرد گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی توهین به پیامبر کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم شیوع کرونا مجلس شورای اسلامی برنامه سازی دفاع مقدس صدا و سیمای هزار دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند