Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:48:07 GMT

چالوسی‌ها اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) را محکوم کردند + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۰۴۰۲

چالوسی‌ها اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) را محکوم کردند + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - تجمع مردم شهرستان چالوس در محکومیت جنایت استعماری اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام و مقدسات دینی در مازندران برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چالوس،  تجمع اعتراضی در محکومیت جنایت استعماری اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام (ص) و مقدسات دینی، در مصلای چالوس برگزار شد.

این تجمع با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه,فرماندار, خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهرستان چالوس برگزار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام جباری، امام جمعه چالوس در این مراسم با محکومیت این جنایت استکباری اظهار داشت: این حرکت گستاخانه شیوه و سیره دیرینه جاهلان اهل باطن علیه انبیا واهل حق بوده است و هرگز تمامی ندارد و در طول تاریخ ادامه خواهد داشت و مسلمانان و مردم ما باید بیدار باشند.

وی افزود: به کوری چشم دشمنان وقیح  اسلام، قرآن و پیامبر مکرم اسلام، طبق آماری که خودشان اعلام کردند، امروز بیشترین نامگذاری فرزندان در خانواده‌های اروپایی، نام مبارک پیامبر اسلام، یعنی محمد است که دلیل بر محبوبیت و مقبولیت عامه و جهانی این نام است. چون آن حضرت  اسوه اخلاق بوده و برای ترویج مکارم اخلاق مبعوث و برگزیده شده است.

امام جمعه چالوس تصریح کرد: ما مسلمانان ایران وجهان امید واریم در نهایت پیروزی از آن اسلام، مسلمانان و فرهنگ  قرآنی است که جهان شمول شده است.

تجمع اعتراض آمیز طلاب و مردم کرمانشاه در پی اهانت به پیامبر اکرم(ص) برگزار می‌شودگزارش ویدئویی| تجمع مردم اصفهان در اعتراض به هتک حرمت قرآن و پیامبر اسلام(ص)تجمع مردم استان کرمانشاه در پی اهانت به پیامبر(ص) فردا برگزار می‌شود

در این مراسم  قطعنامه ای در محکومیت عوامل و عناصر پشت پرده این حرکت و اقدام مذبوحانه دشمنان قسم خورده و شیطان صفتان قرائت شده و با تکبیر بلند حاضرین مورد تأیید قرار گرفته است.

گزارش از الهام برخیان

انتهای پیام/ 681 /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مکرم اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • اگر جامعه فرهنگی آگاه باشد آن جامعه به پیروزی می‌رسد
  • تجمع مردم یمن در محکومیت نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
  • تجمع دانشجویان پزشکی مشهد در حمایت از جنبش دانشجویان آزادیخواه آمریکا
  • اهمیت شهر مدینه و شخصیت رسول مکرم اسلام(ص)
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان