Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:07:48 GMT

دفاع مقدس استمرار مکتب عاشورا است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۰۸۷۶

دفاع مقدس استمرار مکتب عاشورا است

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس، استمرار و تداوم مکتب عاشورا و برگرفته از آرمان‌های نهضت حسینی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل هفته دفاع مقدس را یادآور ایثارگری‌های ملت قهرمان ایران در نبرد با جبهه باطل دانست و افزود: هفته دفاع مقدس یادآور دلاوری‌ها، ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های ملت قهرمان ایران در نبرد با جبهه باطل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام جعفرزاده با بیان اینکه امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده و این امر نقش و رسالت ما را در مقابل شهدای کشورمان چندین برابر می‌کند، افزود: هفته دفاع مقدس را با شعار اقتدار، قدرت و توانایی گرامی می‌داریم چرا که معتقدیم قدرت واقعی ریشه در علم، آگاهی، ایمان، ایثار و پشتوانه مردمی دارد.

وی با اشاره به بصیرت و ولایت مداری جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اگر دین، باورها و ارزش‌های دینی در جامعه به شکل مناسبی ترویج یافته این موضوع را مدیون خون شهدایی هستیم که با ولایت مداری و بصیرت، گام در مسیر درست برداشته و حرکتشان برگرفته از نهضت و مکتب حسینی بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر ضرورت الگوگیری نسل جوان از شهدای دفاع مقدس، افزود: مکتب ولایتمداری و ولایت پذیری برای نسل‌های آتی نظام و انقلاب می‌تواند بهترین مؤلفه قدرت نظام برای مقابله با استکبار باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تاسی از فرهنگ عاشورایی و مکتب حسینی شکل گرفته است، اظهار کرد: ملت ایران با الگوگیری از واقعه کربلا توانست در جبهه‌های حق علیه باطل پیروز میدان باشد و امروز نیز با ایستادگی و مقاومت خود بار دیگر نقشه‌های شوم آن را بر آب می‌کند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده در پایان تصریح کرد: امروز در عرصه دیگری با دشمن در حال مبارزه هستیم و مردم با پایداری و مقاومت بر ارزش‌های خود و تحکیم پیوند خود با نظام حماسه دیگری را شکل می‌دهند و در حقیقت ملت ایران با اقتدار، صلابت، هوشمندی و بصیرت آماده دفاع از کیان و آرمان انقلاب و در هم شکستن توطئه‌های دشمنان نظام و اسلام است و بی‌شک پیروزی نهایی مردم ایران است.

کد خبر 5023598

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس عاشورا بصیرت ولایت مداری ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا محرم 99 شهرکرد گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی توهین به پیامبر کرمانشاه شیوع کرونا انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شده بود، اظهار کرد: کارگران اگرچه در مقاطع متفاوت با تلاش و همت در راستای اهداف کشور فعالیت کردند، اما حضور جامعه کارگری در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: برای نخستین مرتبه کشور ما میدان دیپلماسی و عمل را در یک جا قرار داد و آرزوی دیرینه ۷۶ ساله دنیای اسلام و آرزوی مظلومان را محقق کردیم.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: رزمندگان میدان را خالی نکردند و با دستان پرقدرت خود به دشمن نشان دادند که ما پیروز می‌شویم، چرا که با همه ظرفیت‌های موجود پای کار هستیم و این فقط یک عملیات محدود است.

وی خاطرنشان کرد: روزی تمامی دنیا می‌گفتند به ایران سلاح نفروشید، امروز همه دنیا را بسیج کرده‌اند که از ایران سلاح نخرید، این نشان می‌دهد که همگی با تمام قوا و همت خود برای ایستادگی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردیم و از این همت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 748868

دیگر خبرها

  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان