Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تمامی هزینه‌ها در طرح‌های اطعام و احسان حسینی از محل مشارکت‌ها و نذورات مردمی بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، مجید باجلان معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در نشست خبری با بیان اینکه پس از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه کمیته امداد با توجه به رسالتی که بر عهده دارد، وارد میدان شد، اظهار داشت: در مرحله اول پویش ایران همدل، هزار و 800 آشپزخانه اطعام مهدوی در سراسر کشور راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمامی هزینه‌های پویش ایران همدل از کمک‌های مردمی جمع‌آوری و 12 میلیون غذای گرم و دو میلیون و 300 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد توزیع شد.
معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: ملت ایران در مرحله اول پویش ایران همدل 540 میلیارد تومان کمک کردند.
باجلان گفت: در مرحله دوم پویش ایران همدل که از عید غدیر به مرحله اجرا درآمد، بادریافت مجوز‌هایی از وزارت بهداشت، دو هزار و 400 آشپزخانه اطعام حسینی در سراسر کشور راه‌اندازی شد.
وی افزود: بیش از 60 هزار نفر در آشپزخانه اطعام حسینی در حال فعالیت هستند و بیش از 11 میلیون غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.
معاون اداری و مالی کمیته امداد اضافه کرد: تاکنون یک میلیون و 150 هزار بسته معیشتی در قالب طرح احسان حسینی در سراسر کشور توزیع شده است.
باجلان با بیان اینکه 350 میلیارد تومان تاکنون در طرح‌های اطعام حسینی و احسان حسینی هزینه شده است، گفت: تمامی این هزینه‌ها از محل مشارکت‌های مردمی و نذورات مردمی بوده است.
وی هزینه هر پرس غذای گرم را 16 هزار تومان و ارزش هر یک از بسته‌های معیستی را 150 هزار تومان اعلام کرد.

خانواده شهید قاسم سلیمانی به پویش ایران همدل پیوستند
باجلان با بیان اینکه در روز تاسوعای حسینی خانواده شهید قاسم سلیمانی به پویش ایران همدل پیوستند، افزود: به نیابت از سردار دل‌ها بیش از شش میلیون غذای گرم از تاسوعا تا اربعین حسینی بین نیازمندان توزیع خواهد شد و مردم می‌توانند کمک‌های خود را به نیت حاج قاسم به شماره کارت 6277607777777777 واریز کنند.

250 هزار دانش‌آموز تبلت نیاز دارند
معاون اداری و مالی کمیته امداد با بیان اینکه 750 هزار دانشجو و دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند، بیان کرد: از این تعداد 250 هزار دانش‌آموز تبلت نیاز دارند که تاکنون 50 هزار نفر در اولویت قرار گرفته‌اند تا تبلت در اختیار آن‌ها قرار گیرد.
وی اضافه کرد: تمامی این تبلت‌ها دارای سیم‌کارت کودک هستند و سعی بر این است که حجم اینترنت آن‌ها رایگان باشد.
باجلان افزود: تبلت‌ها صد درصد ایرانی هستند و توسط شرکتی که تحت پوشش ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است، ساخته خواهند شد.
وی بیان کرد: تمامی استارت‌آپ‌های وزارت ارتباطات به پویش ایران همدل پوستند و در پایان مرحله اول، 10 میلیارد تومان کمک کردند که برای خرید تبلت کنار گذاشته شده است؛ در مرحله دوم پویش ایران همدل نیز 12 شرکت استارت‌آپی شرکت کردند.

جشن عاطفه‌ها با همکاری پست
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، معاون اداری و مالی کمیته امداد همچنین درباره جشن عاطفه‌ها گفت: با کمک وزارت ارتباطات و شرکت پست از هفتم تا یازدهم مهرماه تمامی خودرو‌های پست جهت جمع‌آوری لوازم کمکی مردم در مناطق مختلف حضور خواهند یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمک مردم مرحله پویش پویش ایران همدل غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره هماهنگی موسسه های خیریه و تشکلهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این مرکز دوازدهمین مرکز نیکوکاری در شهرستان برخوار و 577 مرکز نیکوکاری در استان اصفهان است که با کمک خیران شهرها و روستاهاراه اندازی می شود.


ناصرعلی خاصی افزود: این مراکز در راستای خدمت رسانی بهتر به نیازمندان و مددجویان به صورت محلی و در راستای شفاف سازی و اعتماد سازی برای خیرین و نیکوکاران فعالیت می کند .


وی گفت: نظارت و ارزیابی مراکز نیکوکاری توسط کمیته امداد انجام و به خیران ارائه می شود .


مرکز نیکوکاری امام رئوف در درمانگاه زنده یاد علی قربانی شهر سین راه اندازی شد و مهمترین اولویت فعالیت آن خدمات و کمک های درمانی و راه اندازی درمانگاه شهر سین است.

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه