Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:21:06 GMT

ششمین نمایشگاه کلکسیونر افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۱۵۲۶

ششمین نمایشگاه کلکسیونر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری آرتیبیشن، ششمین نمایشگاه کلکسیونر با جمع‌آوری آثاری از هنرمندان پیشکسوت و هنرمندان مدرن دهه‌های آغازین ورود هنر مدرن به ایران جمعه ۲۸ شهریورماه در گالری آرتیبیشن افتتاح می شود.

ششمین دوره این نمایشگاه با حضور جمع گسترده‌تری از مجموعه‌داران و گالری‌داران، تعداد ۲۰ اثر از هنرمندان و مشاهیری چون بهمن محصص، جعفر روحبخش، هانیبال الخاص، حسین کاظمی، فریده لاشایی، صادق تبریزی، منصوره حسینی، نصرالله افجه‌ای، پروانه اعتمادی، مهدی حسینی، منوچهر معتبر، جلال شباهنگی، محمود زنده، مرتضی رازفر، احمد مرشدلو، علی ندائی، عبدی اسبقی، علیرضا آستانه و هادی روشن ضمیر برای علاقه‌مندان به هنر جمع‌آوری شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلسله نمایشگاه‌های کلکسیونر طی سه سال گذشته شروعی برای همکاری مجموعه‌داران، هنرمندان و گالری‌داران حرفه‌ای شد تا نمایشی از آفرینش‌های ناب هنر معاصر ایران را فراهم آورد که برخی از این آثار در یک دهه اخیر خلق شده‌اند و شماری به نیم قرن گذشته باز می‌گردند. ششمین دوره کلکسیونر جامعه بزرگ‌تری از مجموعه‌داران و گالری‌داران، تاثیرگذارترین هنرمندان مدرن تا هنرمندان سرشناس معاصر را گرد هم آورده تا با همراهی و همیاری آنها محدودیت‌های بازار سنتی را از میان برداشته و سعی در ارائه آثار ناب و بدیعی از هنر ایران را داشته باشد تا فضایی برای انتخاب درست سرمایه‌گذاران با ریسک کمتر ایجاد کند.

نمایش و فروش این آثار در گالری آرتیبیشن رأس ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۸ شهریور در گالری آرتیبیشن افتتاح و تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت. نمایشگاه برای همه علاقه‌مندان در روز افتتاحیه از ساعت ۱۶ تا ۲۱، در ۹ روز بعدی از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ تا ۲۰ گشوده خواهد بود.

برای خرید آثار و یا بازدید از این نمایشگاه می‌توانید به آدرس تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از همت، خیابان گل‌نبی غرب، میدان کتابی (احمدی روشن)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ مراجعه کنید.

همچنین آثار این نمایشگاه برای علاقه‌مندانی که در تهران سکونت ندارند به‌صورت آنلاین در سایت آرتیبیشن www.artibition.net به نمایش گذاشته می‌شود.

کد خبر 5023718

منبع: مهر

کلیدواژه: گالری آرتیبیشن صادق تبریزی جلال شباهنگی منوچهر معتبر هنرهای تجسمی تئاتر ایران برنامه تلویزیونی ویروس کرونا فیلم سینمایی جشنواره فیلم ونیز شبکه پنج سیما فیلم کوتاه موسیقی ایرانی محرم 99 رادیو نمایش تئاتر شهر فیلم خورشید مجید مجیدی گالری آرتیبیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است

سید مجید پوراحمدی رئیس صندوق اعتباری هنر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره برنامه های صندوق برای حمایت از قشر فرهنگ و هنر در سال جاری گفت: توسعه کسب و کارهای فرهنگی یکی از دستورهای وزیر فرهنگ و ارشاد خطاب به صندوق اعتباری هنر است. البته از ابتدای دولت سیزدهم برنامه ریزی های متعددی برای تقویت و توسعه فرهنگ و هنر در کشور انجام شده است.
وی افزود: عموما موسسه و مجموعه های مختلف فرهنگی نقش کلیدی در تولید و نمایش آثار هنرمندان دارند از این رو صندوق اعتباری هنر هم با این موسسه و مراکز فرهنگی گفتگو و تعامل دارد تا بتواند از فعالیت هنرمندان حمایت کند.
رئیس صندوق اعتباری هنر با اشاره به پروژه قاب هنر، بیان کرد: هدف پروژه خرید اثر از هنرمندان به ویژه خوشنویسان است. در پروژه قاب هنر، صندوق اعتباری هنر آثار هنرمندان میانه و همچنین پیشکسوت را خریداری و به موسسات و شرکت های مختلف هدیه می دهد.
وی یادآور شد: صندوق اعتباری هنر برای برگزاری و خرید اثر قرآنی در نمایشگاه روایت باران نیز اقدام کرده است. 

دیگر خبرها

  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر