Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@23:28:27 GMT

کشف میلیاردی احتکار خوراک دام در محمودآباد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۱۵۲۹

کشف میلیاردی احتکار خوراک دام در محمودآباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار خوراک دام در یکی از انبار‌های شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی انبار احتکار خوراک دام در یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضائی این انبار مورد بازرسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار میرزایی گفت: در بازرسی از این انبار بیش از یک هزار و ۲۶۰ تن ذرت به همراه ۵۳۰ تن سویا و ۲۳۰ تن کلزا ویژه خوراک دام که به صورت غیر مجاز نگهداری می‌شد کشف و با همکاری سازمان صمت این انبار پلمب شد.
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای احتکار شده ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است ،افزود: در این خصوص متهم دستگیر و به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف احتکار فرمانده انتظامی مازندران صنعت و معدن مازندران خوراک دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس

به گزارش جام جم آنلاین، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان  فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در  صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد