Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@15:27:28 GMT

شرور و قاتل مسلح در کرمانشاه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۱۵۸۵

شرور و قاتل مسلح در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری شرور مسلحی خبر داد که چندی پیش با تیراندازی در مغازه ای واقع در شهرک کیهانشهر کرمانشاه، مرگ جوان ۱۷ ساله ای را رقم زده بود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سردار «علی اکبر جاویدان» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: چندی قبل و پس از وقوع یک مورد تیراندازی در شهرک کیهانشهر که منجر به قتل متصدی مغازه ای شد، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل و انجام تحقیقات ابتدایی، پرونده ای در پلیس آگاهی تشکیل و کارآگاهان اقدام خود را برای شرور متواری آغاز کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: تیم مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی کرمانشاه با تلاش های شبانه روزی و کارهای اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در شهرستان پاکدشت استان تهران شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضایی و همکاران خود در شهر پاکدشت مخفیگاه فرد مجرم را محاصره و با حفظ حقوق شهروندی همسایگان در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

او یادآور شد: قاتل دستگیر شده پس از انتقال به کرمانشاه و در بازجویی های انجام شده به جنایت خود اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات شخصی با فرد مقتول عنوان کرد.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به بازسازی صحنه جرم توسط قاتل، از معرفی وی به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اهتمام پلیس در برخورد با مجرمان، اشرار و آنهایی که موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی می شوند، به آنها هشدار داد کرمانشاه محل انجام شرارت نیست.

او تصریح کرد: همکاران ما در بخش های مختلف قاطعانه با هرگونه ناامنی برخورد و اجازه عرض اندام به عده ای فرصت طلب و سودجو که تصور می کنند در دام قانون گرفتار نخواهند شد، نمی دهد.

سردار جاویدان در پایان ارتقاء امنیت در جامعه را جزو وظایف ذاتی پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست هرگونه ناامنی که مشاهده کردند موضوع را به سرعت با پلیس در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاتل کرمانشاه شرور قاتل مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر تیرخوردگی فردی جوان در شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه‌به نامشخص بودن قاتل، مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات شبانه‌روزی پلیس قاتل را شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی قاتل به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، بیان داشت: متهم پس از اعتراف به قتل، علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی بیان داشت.

سرهنگ رخشان، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6095043

دیگر خبرها

  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران