Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید الهی راد ظهر امروز در نشست خبری که در سالن همایش کمیته امداد خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله در آستانه شروع مدارس جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود و در این راستا سال گذشته تمامی دانش آموزان تحت پوشش از نعمت لوازم‌التحریر بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی با اشاره به شیوع کرونا و ایجاد محدودیت‌های آموزشی گفت: طی سال جاری به ۱۳ هزار دانش‌آموز بسته لوازم‌التحریر ارائه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با کمک خانواده‌ها، سپاه، مراکز نیکوکاری، خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام این بسته‌ها را تهیه می‌کنیم.

الهی راد از تهیه ۷۱۵ بسته از محل موقوفات خبر داد و بیان داشت: ۹ هزار و ۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر با کمک ستاد اجرایی فرمان امام تهیه خواهد شد.

وی همچنین از ارائه تبلت و سیم کارن دانش آموزی با اینترنت رایگان به دانش آموزان کنکوری تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و تصریح کرد: به خانواده‌هایی که ۳ دانش‌آموز و بیش از ۳ دانش‌آموز دارند نیز تبلت می‌دهیم.

الهی راد با اشاره به اینکه به هر تعدادی که استان بتواند تبلت تهیه کند، دو برابر آن را سطح ملی در اختیار خراسان شمالی قرار می‌دهد، گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز یتیم در استان داریم که برای پوشش آنها از ظرفیت خیرین استان استفاده خواهیم کرد.

وی در انتها با ارائه راه‌های مشارکت مردم در کمک به جشن عاطفه‌ها گفت: با شماره گیری کد *۸۸۷۷*۰۵۸# تا سقف ۲۰۰ هزار تومان و از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ بدون محدودیت می‌توان به دانش آموزان بی بضاعت استان کمک کرد.

کد خبر 5023766

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد خراسان شمالی جشن عاطفه ها دانش آموزان ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا محرم 99 شهرکرد گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی توهین به پیامبر کرمانشاه شیوع کرونا انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی دانش آموزان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا