Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛  قبادی دانا  در دیدار با ارسلان زارع همچنین برای پرداخت بیمه سلامت مددجویان استان بدون سقف تعداد نفرات، کمک هزینه مستقل شدن فرزندان معرفی شده از استان به صورت متمرکز و الکترونیک ، کمک هزینه جهیزیه مددجویان برای استان و تکمیل پروژه مسکن دو معلول به بالا قول مساعد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان نیز در این دیدار بر لزوم حمایت از خانواده‌های نیازمند تحت پوشش بهزیستی، افزایش کمک هزینه های اقشار خاص تاکید کرد.

ارسلان زارع  اظهار داشت: افراد بسیاری در حوزه‌های پزشکی، توانبخشی، درمان و توانمندسازی از خدمات متنوع اداره‌کل بهزیستی گیلان بهره می گیرند و بر این اساس اهمیت و حساسیت ارائه خدمات سازمان بهزیستی در این استان دو چندان است.

وی بر ضرورت توجه به نیازمندی های گیلان در زمینه کمک هزینه های اقشار خاص تأکید و کمک هزینه درمان مددجویان و توانخواهان، کمک هزینه ترخیص و ارتقاء توانمندسازی فرزندان در مراکز و خانه های شبانه روزی، کمک هزینه ودیعه مسکن، کمک هزینه جهیزیه دختران مددجو ، آماده سازی شغلی زنان و توانخواهان برای اشتغال و توانمندسازی را از جمله این موارد ذکر کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین گسترش خدمات و حمایت به خانواده‌های نیازمندان در راستای  موضوعاتی همچون کاهش آسیب زنان، کمک به گسترش و توسعه مراکز غیردولتی شامل مراکز روزانه و شبانه روزی توانخواهان، کمپ‌های اعتیاد، موسسات خیریه، کلینیک های مددکاری  در راستای پاسخگویی به جامعه هدف در قالب کمک بلاعوض، تکمیل پروژه‌های ساخت مسکن چند معلولیتی در استان، کمک هزینه سبد غذایی به خانواده های زنان سرپرست خانوار، هزینه بسته‌های حمایتی مستمر به توانخواهان و مددجویان در معرض آسیب ، تقویت و تجهیز گروه‌های همیار، کمک هزینه تعمیرات مسکن مددجویان و توانخواهان، تدوین برنامه راهبردی آسیب های اجتماعی  را از دیگر نیازمندی های استان عنوان کرد.

بر اساس آخرین آمار ۶۵ هزار خانوار در گیلان به طور مستقیم از خدمات بهزیستی بهره می برند.

برچسب‌ها استانداری گیلان گیلان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری گیلان گیلان سازمان بهزیستی کشور استانداری گیلان گیلان سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع‌بینانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۴ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند اظهار کرد: همه ساله بخشی از این مددجویان با تولید اشتغال و کار شایسته و دریافت تسهیلات بانکی از چرخه حمایت مستقیم خارج می‌شوند که در این راستا سال گذشته خودکفایی ۲۰۰۰ نفری مددجویان کمیته امداد استان را شاهد بودیم.

وی افزود: پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان معرفی شده دارای طرح اشتغال‌زایی در قالب تبصره ۱۸ در حال پرداخت است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل تا نیمه اول سال‌جاری در عمل به تمام تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات کم‌بهره همتی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع‌بینانه داشته باشیم.

وی بیان کرد: اشتغال تولید شده برای مددجویان کمیته امداد از جنس اشتغال مولد و پایدار است و با کمترین انحراف همه تسهیلات در مسیر اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساخت مسکن با همت خیران و نهادهای حمایتی و انقلابی در حال انجام است تا هیچ مددجوی فاقد سرپناه در روستاها نداشته باشیم.

حسین‌نژاد منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس با قدردانی از نگاه ویژه کمیته امداد در جهت رفع مشکلات و آسیب‌های مددجویان تحت حمایت این کمیته گفت: امیدواریم مجلس دوازدهم، حامی محرومان و نیازمندان باشد و با قوانین کارآمد به رفع فقر در کشور بیش از گذشته کمک کند.

کد خبر 748005

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی