Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس شیبک در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در شرایط حاضر با وجود آشنا نبودن بیشتر ورزشکاران با مواد و داروهای ممنوعه و فروش گسترده مکمل‌های غیراستاندارد و آلوده، این مساله به این مفهوم است که یا ورزشکار مطلع نیست یا قانون اجرا نمی‌شود یا اینکه نظارت ضعیف است.

وی ادامه داد: بدنبال گسترش دوپینگ در بین ورزشکاران و قهرمانان، وزارت ورزش وجوانان و فدراسیون‌های ورزشی که متولی اصلی امر ورزش در کشور به شمار می‌روند سعی دارند تا این عمل غیرورزشی و نابخردانه را در جامعه ریشه‌کن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اینکه بیشتر ورزشکاران ناآگاهانه دوپینگ می‌کنند یعنی با مواد ممنوعه آشنا نیستند و یا از افرادی مشاوره می‌گیرند که هیچ اطلاعی از قوانین ندارند این هیات جهت آگاه سازی ووشوکاران استان برای نخستین بار به صورت عمومی برای سایر ورزشکاران این دوره آموزشی را برگزار کرد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان دوپینگ ووشو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دوپینگ ووشو سیستان و بلوچستان دوپینگ ووشو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، اشکان اتحادی از برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» به میزبانی استان گلستان در خانه اسکواش گرگان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات به مدت پنج روز از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

رییس هیات اسکواش استان گلستان گفت :۶۸ ورزشکار پسر و ۷۸ ورزشکار دختر از ۱۵ استان در ۵ رده سنی ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال در این مسابقات که در تقویم کنفدراسیون اسکواش آسیا به ثبت رسیده به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6098156

دیگر خبرها

  • ۴۵۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی سیستان و بلوچستان اضافه شد
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!