Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: در دو ماه گذشته بیش از ۷۰۰کامیون صادراتی از طریق مرز چذابه وارد عراق شده که شامل سیمان سفید، گچ، سنگ مرمر و مواد خوراکی بوده است. - اخبار استانها -

شهلا عموری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز ، اظهار داشت: میزان صادرات از مرزهای زمینی خوزستان بیشتر از نوع مواد غیرنفتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره حجم مبادلات از مرز چذابه افزود: از دو ماه گذشته تاکنون بیش از  700کامیون صادراتی از طریق این مرز وارد کشور عراق شده است.

ایجاد بازارهای صادراتی برای محصولات دانش‌بنیان ایرانی در حوزه کشورهای عضو اکو بسته شدن راه صادرات چاپی شرق کشور/ افغانستانی‌ها ریال می‌دهند، اما دولت از ما دلار می‌خواهد 10 هزار تن سیب زمینی برای صادرات از کشاورزان آذربایجان شرقی خریداری می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز بیان داشت: در این مدت بیشتر کالاهای صادراتی غیر نفتی و شامل سیمان سفید، گچ، سنگ مرمر و مواد خوراکی بوده که وارد کشور عراق شده است.

وی به مشکلات صادرات محصولات کشاورزی به کشور عراق اظهار داشت: کشور عراق چند روز گذشته ورود محصول گوجه‌فرنگی را به این کشور ممنوع کرده است و این مسئله باعث شده بسیاری از کامیون‌های حامل بار گوجه بلاتکلیف بمانند.

انتهای پیام/341/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور عراق عراق شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در پی آتش گرفتن یک  کامیون در این محور آتش‌نشانی، عوامل راهداری و پلیس راه فهرج  با اعزام به محل حادثه آتش  راپس از چند دقیقه مهار کردند و از خسارت به خودروهای عبوری و انسداد مسیر جلوگیری شد.

 در این حادثه کانتینر کامیون به همراه بار آن بطور کامل درآتش سوخت اما خوشبختانه تلفات جانی نداشت و علت حادثه در دست بررسی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان
  • مواد غذایی که آلرژی بهاری را کاهش می‌دهند
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی