Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

شهرام کرمی در تشریح جزئیات این پرونده اظهار کرد: اخیرا در یکی از شهرستان‌های شرقی استان پرونده کلاهبرداری زنی گزارش شد که در قالب راه اندازی صندوق وام خانگی اقدام به اخذ وجوهی از مردم کرده بود.

وی تصریح کرد: این پرونده جمعا 100 شاکی دارد که حدود 20 میلیارد ریال در قالب صندوق وام خانگی به این زن کلاهبردار پول پرداخت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کرمانشاه ادامه داد: این زن کلاهبردارکه پس از دریافت وجوه از این افراد متواری شده بود با دستور ویژه دستگاه قضایی و انجام کارهای اطلاعاتی ضابطین دستگاه قضایی سریعا شناسایی و دستگیر شد.

وی تاکید کرد: پرونده این کلاهبرداری در حال حاضر در دادسرای عمومی و انقلاب بصورت ویژه درحال رسیدگی است.

کرمی در ادامه هشدار دارد: در یکی دو سال اخیر شرکت های هرمی در قالب صندوق محلات به هر عنوانی اعم از کارگزاری بورس، خرید سکه و با فریب سودهای غیرمتعارف مردم را برای سرمایه‌گذاری در این صندوق ها تشویق و وسوسه می‌کنند.

وی اضافه کرد: به شهروندان توصیه می کنیم، فریب چنین پیشنهادهای وسوسه انگیزی را نخورند و کاملا مراقب وعده های پوچ و خالی باشند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کلاهبردای کلاهبرداری میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

رزم  در نشست مسئولان قضایی استان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، از کاهش موجودی پرونده‌های قضایی استان طی سال گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید

آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۰ سال حبس

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: موجودی پرونده‌های قضایی در فروردین پارسال بیش از ۵۰ هزار پرونده بوده که این رقم در اسفند ماه به ۴۳ هزار پرونده رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • راهکار‌های سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری
  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • راهکار سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری چیست؟
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • سند تحول قضایی به مثابه قانون اساسی و نقشه راه دستگاه قضایی است