Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزراش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی توتونی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و النصر اظهار داشت: بازی سختی را در پیش داریم. النصر تیم محترمی است و بازیکنان خوبی دارد. سپاهان هم از تیم‌های با تجربه لیگ قهرمانان آسیا است.

توتونی ادامه داد: تا حدود زیادی بازیکنان تیم النصر را رصد کردیم. برای چالشی داریم آماده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمهیدات لازم برای مقابله با النصر و بازیکنان خوب این تیم مانند حمدالله را اندیشیدیم و راهکارهای ان را در مسابقه پیاده می‌کنیم.

وی در مورد اینکه با توجه به شرایط کرونایی سپاهان خودش را چگونه آماده کرده است، گفت: این شرایط برای همه یکسان است. ما به خاطر این ویروس سه-چهار بازیکن خودمان از دست دادیم اما بازیکنان دیگرمان قابلیت‌های فنی بسیارخوبی دارند و جایگزین خوبی برای بازیکنانی که دچار مشکل شدند خواهند بود. آرزو می کنیم هرچه زودتر به شرایط عادی زندگی برگردند. 

توتونی در مورد دو بازی پشت سر هم مقابل النصر عنوان کرد: این شرایط برای هر دو تیم است. فکرهایی داریم که بازی‌ها را به چه شکل برگزار کنیم و برای آن برنامه‌هایی داریم. مسلما در هر دو بازی به یک شکل بازی نمی‌کنیم. شرایط هردو بازی را ارزیابی می‌کنیم. با توجه به اتفاقاتی که در بازی می‌افتد تصمیمات لازم را می‌گیریم. 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان لیگ قهرمانان آسیا النصر ایران عربستان دو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام

مربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، این تیم قهرمان لیگ برتر است چه به جام قهرمانی برسد و چه به آن دست پیدا نکند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی هاشمی‌نسب پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: درباره عملکرد‌مان و بابت شکل بازی‌مان در نیمه اول از هواداران عذرخواهی می‌کنم. در نیمه اول استقلال نبودیم. در حد قهرمانی هم نبودیم. در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان کردیم به خودشان آمدند و فهمیدند که چه جایگاهی دارند. خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و گل زدیم.

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

 

وی ادامه داد: یکسری از صحبت‌ها برای خلوت آدم‌هاست، ولی آدم دوست دارد درباره آن صحبت کند. بازیکنی می‌آید و تماشاگران ما را تحریک می‌کند و بعد از گل مقابل تماشاگران استقلال خوشحالی می‌کنند، ما هیچ ترسی نداریم. ما آنقدر به قدرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و مطمئن هستیم که به بازی برمی‌گردیم. قبلاً هم گفته بودم که ما قهرمان شدیم فارغ از اینکه جام بگیریم. این تیم برای ما قهرمان لیگ است، چه با جام و چه بدون جام. یکسری افراد از اربابان‌شان خط می‌گیرند تا جلوی ما توان بگذارند! ما دنبال این نیستیم که مقابل ما توان نگذارند و شل بازی کنند، چون قبلاً استقلالی بودند، توقع ما این است که شرافتمندانه بازی کرده و وقت‌کشی نکنند. آقایان ما هم بازی‌ها را بلد هستیم، آنهایی که باید بدانند می‌دانند. من به موقعش شفاف صحبت می‌کنم. الان بدون هیچ صحبتی ما را 50 میلیون جریمه می‌کنند ما هم هیچ ترسی نداریم هزار میلیارد دیگر هم جریمه‌ام کنند. یک چیزی می‌گویم نه 50 میلیون و 70 میلیون، تا آن بالایی نخواهد هیچ برگی نمی‌افتد.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این سؤال که «استقلال قهرمان می‌شود؟»، تصریح کرد: این تیم الان هم قهرمان هست. بارها گفته‌ام، سوم و چهارم هم بشویم استقلال برای ما قهرمان است. ممنون هواداران هستیم و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که نمی‌ترسد کمیته انضباطی او را احضار کند، گفت: اصلاً مهم نیست. من چه حرفی زدم؟ به کسی افترا زدم؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)