Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دو عضو کادرفنی پرسپولیس از ورزشگاه محل برگزاری مسابقه بازدید کرده و بخش‌های مختلف را مورد بررسی قرار دادند.

حمید مطهری و داوود فنایی شب گذشته همراه با امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه در ورزشگاه شهر آموزش دوحه، محل برگزاری مسابقه حضور پیدا کردند و از همه قسمت‌ها از جمله؛ زمین چمن، سالن‌ها و رختکن دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این در ابلاغی اعلام کرده بود برای حفظ کیفیت چمن ورزشگاه‌های محل برگزاری مسابقات، تمرین قبل از مسابقه در ورزشگاه انجام نخواهد شد و تیم‌ها می‌توانند در یک زمان ۱۵ دقیقه‌ای بدون استوک ورزشی در ورزشگاه و زمین چمن حضور پیدا کنند.

حضور شب گذشته دو عضو کادرفنی پرسپولیس نیز بر این اساس صورت گرفت و دیگر اعضای تیم با توجه به برنامه‌هایی که برای تمرین و سایر مسائل در نظر گرفته بود، در ورزشگاه حضور پیدا نکردند.

خبر دیگر از پرسپولیس اینکه، کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ با تنظیم جدول و ابلاغ آن به تیم‌های حاضر در رقابت‌ها، رنگ‌بندی لباس‌های تیم‌ها تا پایان مسابقات مرحله گروهی را مشخص کرد.

بر اساس جدول اعلام شده؛ تیم فوتبال پرسپولیس در هر چهار بازی خود در مرحله گروهی، با لباس یک دست سرخ در زمین حضور پیدا خواهد کرد و دروازه‌بان هم مشکی‌پوش خواهد بود.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا فردا سه شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف التعاون عربستان خواهد رفت.

سرخپوشان در اولین دیدار خود با نتیجه ۲ بر صفر برابر الدحیل شکست خوردند و در هفته دوم نیز با تساوی ۲ بر ۲ برابر الشارجه امارات متوقف شدند. شاگردان گل‌محمدی در گروه سوم با یک امتیاز در رده سوم قرار دارند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس حمید مطهری لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا التعاون عربستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس حمید مطهری لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا التعاون عربستان باشگاه پرسپولیس حمید مطهری لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا التعاون عربستان اخبار کنکور محل برگزاری حضور پیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 گروهی از هواداران سپاهان در جریان بازی با پرسپولیس به سمت هواداران زن پرسپولیس سنگ پرتاب کردند که به مجروح شدن برخی از آنها منجر شد. ویدیویی که یکی از زنان هوادار پرسپولیس از وضعیت سکوی آن‌ها پس از حملات هواداران سپاهان منتشر کرد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان