Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@22:44:02 GMT

پخش آهنگ خواننده زن لس آنجلسی در مترو!

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۲۴۹۴

پخش آهنگ خواننده زن لس آنجلسی در مترو!

به گزارش افکارنیوز،

شب گذشته ۲۳ شهریور ماه همزمان با شب شهادت امام سجاد (ع) در ایستگاه سبلان واقع در خط ۲ متروی تهران موزیک قدیمی از یک خواننده لس آنجلسی در بلندگو‌های این ایستگاه پخش شد.

اخبار اجتماعی- پخش چنین موزیک‌های غیر مجازی در شبکه حمل و نقل عمومی نشان از ضعف فرهنگی و همچنین نبود یک نظارت درست از سوی معاونت فرهنگی مترو می‌تواند باشد، چراکه مغایر با ارزش‌های اسلامی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش فرهنگی مترو می‌تواند به جای پخش چنین موسیقی‌های غیرمجاز از خواننده‌های لس آنجلسی، از موزیک‌های مجاز استفاده کند، البته یادمان نرود که در ماه محرم و صفر هستیم و شهروندان همچنان عزادار هستند.

آهنگ غیرمجاز خواننده لس آنجلسی در حالی از بلندگو‌های یکی از ایستگاه‌های مترو ی پایتخت پخش شده که همزمان مسافران دیگر ایستگاه‌ها هم از پخش آهنگ‌های سنتی و یا نوحه در دیگر ایستگاه‌ها خبر می‌دهند که به نظر می‌رسد مدیریت یکپارچه‌ای در خصوص فرهنگ سازی ایام عزاداری حضرت سید الشهدا در ایستگاه‌های مترو وجود ندارد.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در پاسخ به سوالی مبنی بر علت پخش موزیک از خواننده خانم لس آنجلسی اظهار کرد: موضوع در حال بررسی است و اگر صحت داشته باشد به صورت جدی برخورد می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) افزود: اول باید صحت سنجی موضوع شود و گروه‌های تخصصی صحت سنجی می‌کنند.

او گفت: ما کارگروهی را برای این موضوع گذاشته‌ایم و اگر صحت داشته باشد، تصمیم گیری می‌کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مترو نوبخت شهرداری تهران مترو شب شهادت امام سجاد ع لس آنجلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره وضعیت هوای پایتخت در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام این شرکت، شاخص آلاینده‌ها در روز جمعه، هفتم اردیبهشت بر روی عدد ۹۷ قرار گرفته و از این رو هوا در وضعیت زرد رنگ و قابل قبول توصیف شده است.

روز گذشته نیز شاخص آلاینده‌ها بر روی عدد ۸۷ قرار داشت و هوا قابل قبول بود.

اما با این حال کوه‌های تهران که از ابتدای بهار از هر نقطه شهر معلوم بود، طی دیروز و امروز زیر غباری پنهان شده است که نشان از افزایش آلاینده‌ها دارد.

همچنین ایستگاه‌های کنترل کیفیت هوا در فرمانداری شهرری و منطقه ۱۷ با نشان دادن شاخص ۱۵۸ و ۱۵۳ نشان می‌دهد هوا در این دو نقطه شهر در وضعیت قرمز قرار دارد و برای همه مردم بسیار ناسالم است.

ایستگاه شهرک سرچشمه در منطقه ۲۲، با نشان دادن شاخص ۴۱ نشان می‌دهد که هوا فقط در این نقطه تهران پاک است.

دیگر خبرها

  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!