Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناظم رضوی جایگاه دانشگاه فنی و حرفه ای را در تربیت نیروی کار مهارتی را ممتاز دانست وگفت: باید مشکلات این دانشگاه رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «محمدناظم رضوی» در دیدار با رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به جایگاه ممتاز دانشگاه فنی و حرفه ای و لزوم استفاده از ظرفیت‌های این مراکز آموزش عالی توسط تمام نهادها ، سازمانهای دولتی و همچنین رسالت شهرداری در توسعه و پیشرفت مراکز علمی و پژوهشی گفت: مساعدت لازم در خصوص رفع مشکلات دانشکده های فنی و حرفه ای پسران و دختران سمنان انجام خواهد  گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار سمنان ضمن حمایت از دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان و اعلام کمک به این مجموعه  گفت : درخواست های مورد نظر به صورت کتبی به دفتر شهردار  ارائه تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

 

« علی نقدی» نیز  در این دیدار رسالت و ماموریت اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان را تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و نیز تعامل با مراکز صنعتی و بخش‌های دولتی و خصوصی  عنوان کردو گفت: ۶۰درصددانشجویان این دانشگاه در مقطع کاردانی و 40 درصدی در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان  با اشاره به اینکه این دانشگاه دولتی و تحصیل در مراکز آن رایگان است  اظهارداشت:  این دانشگاه به‌ عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با چهارهزار دانشجو در ۵۸ رشته کاردانی و کارشناسی مهارتی است  که از این تعداد ۳۸ رشته در مقطع کاردانی و ۲۰ رشته در مقطع کارشناسی در شهرستان‌های سمنان ، شاهرود و امیرآباد دامغان است.

 

وی با اشاره به مشکلات دانشکده های فنی و حرفه ای پسران و دختران سمنان خواستار همکاری شهرداری در خصوص آسفالت محوطه های عبور و مرور در مجموعه، مبلمان و فضای سبز دانشگاه شدند.

 

شهردار سمنان از قسمت های مختلف این مجموعه دانشگاهی دیدن کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: رسالت و ماموریت رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان شهردار سمنان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صحرايي افزود: مدارس جايگاه تحقق عدالت آموزشي است و سهم دانش آموزان مناطق محروم براي ورود به مدارس خاص بايد بيشتر شود.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه امكانات مدارس بايد بين همه دانش آموزان مناطق مختلف كشور تقسيم شود اظهار داشت: رئيس جمهور محترم بر ارتقاي كيفيت و تقويت مدارس دولتي تاكيد دارد و بايد تلاش كنيم كيفيت آموزشي و تربيتي مدارس دولتي را ارتقا دهيم اين امر با همكاري و همراهي معلمان ميسر مي‌شود.

وي با اشاره به ضرورت تقويت مدارس دولتي ابراز داشت: تامين نيروي مورد نياز مدارس دولتي، تهيه و تدوين برنامه عملياتي براي تقويت و ارتقاي مدارس دولتي، ارزيابي مستمر عملكرد مدارس دولتي، طراحي استانداردهاي تقويت مدارس دولتي و تدريس معلمان خاص در اين مدارس از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وزير آموزش و پرورش در ادامه تاكيد كرد: هدف اصلي ما در آموزش و پرورش، تقويت جايگاه مدرسه است براي تقويت و ارتقا جايگاه آن بايد برخي از محدوديت‌ها را بر داشته واختياراتي را به اين مدارس تفويض كنيم.

دیگر خبرها

  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت