Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین اسدی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه علاوه بر ضد عفونی و گندزدایی، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از روز آغاز مدارس در شهرستان گتوند اجرا می‌شود، افزود: مقرر شده که تست کرونا برای تمام دانش آموزان و معلمان این مدرسه به صورت رایگان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه ماسک بین برخی از دانش آموزان فاقد ماسک توزیع می‌شود، ادامه داد: کلاس‌های درس مدارس شهرستان گتوند با تعداد کم دانش آموزان تشکیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش گتوند با بیان اینکه آموزش تعطیل نشده است، بیان کرد: کلاس‌های غیرحضوری مجازی از طریق سامانه شاد برگزار و بسته‌های مکتوب برای دانش آموزانی که حضور ندارند، توزیع می‌شود.

وی افزود: دانش آموز مبتلا به کرونا در مدرسه فوت نکرده و در روز شنبه ۱۵ شهریور ماه و همزمان با بازگشایی مدارس به مدت ۲ ساعت در کلاسی با پنج دانش آموز و در روز دوشنبه ۱۷ شهریورماه به مدت ۲ ساعت در کلاسی با چهار دانش آموز حضور یافته است.

اسدی‌پور ادامه داد: پس از اینکه حال عمومی این دانش آموز روز سه شنبه در خانه نامساعد شد به بیمارستان کارون گتوند اعزام و سپس به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شد.

وی گفت: این کودک هشت ساله از بیمارستان بزرگ دزفول به بیمارستان گلستان اهواز اعزام و نوزدهم شهریور درآن بیمارستان فوت کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز یکشنبه شب در گفت و گوی تلویزیونی در خصوص فوت این کودک دانش آموز بیان کرد: این کودک هشت ساله روز شنبه و دوشنبه هفته گذشته به مدرسه رفته، روز سه شنبه پس از خوردن صبحانه به پدر و مادر خود اظهار کرد فشار در قفسه سینه دارد که برای درمان به بیمارستان کارون گتوند اعزام شد.

فرهاد ابول نژادیان افزود: در حالی که بیمار در ابتدای ورود دچار ایست قلبی تنفسی شده، همکاران ما از آن تست پی سی آر ((PCR برای کرونا گرفتند که تست آن مثبت اعلام شد.

وی ادامه داد: این دانش آموز بیماری مادرزادی قلبی دریچه بین ۲ تا بطن را داشته اما دارویی دریافت نکرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بیمار مبتلا به کرونا بود اما با توجه به اینکه فاصله زمانی سه چهار روزه از شروع مدرسه تا ابتلای بیماری وجود دارد به نظر نمی آید در مدرسه مبتلا شده باشد چون فاصله زمانی شروع مدرسه تا علامت دار شدن بیمار بیشتر از سه چهار روز نبوده است.

به گزارش ایرنا، یک دانش آموز پسر هشت ساله مقطع دوم ابتدایی از شهر ترکالکی گتوند که بر اساس اعلام مسئولان ذیربط از بدو تولد مشکل بیماری قلبی داشته، هفته گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان گلستان اهواز فوت کرده است.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان دارای ۲ بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان، سماله و ۴۵ روستا است.

برچسب‌ها ویروس کرونا گتوند خوزستان وزارت آموزش و پرورش پروندهٔ خبری بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ شبکه آموزشی شاد کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گتوند خوزستان وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا گتوند خوزستان وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی 

عکس‌های ناب از ۱۰۰ سال قبل شمال تهران


ایده‌های خلاقانه برای جای عروسک


طرز تهیه بال مرغ با نوشابه مرحله به مرحله


۱۰ مدل کفش پرطرفدار، اما نامناسب که نباید از آن‌ها استفاده کنید


تیپ جذاب و سنتی شبنم قربانی در اکران یک فیلم


عکس عجیب اما تکراری از صحن علنی مجلس


جسد جوان پلدختری در ساحل سیمره پیدا شد
عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد


در این پمپ بنزین نیازی نیست دستتان را به سیاه و سفید بزنید!


غایب بزرگ پایتخت هفت که جای خالی‌اش پر نمی‌شود


دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
علت مخالفت سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در پایتخت


واژگونی اتوبوس در اتوبان قزوین - زنجان حادثه آفرید

ژست خوشحال جواد عزتی مقابل بازیگر زن در یک مراسم


هدیه خوشگلی که رونالدو از عربستانی‌ها دریافت کرد


شمشیر افسانه‌ای اسپانیایی‌ها «اسلامی» از کار درآمد


تغییر چهره بازیگر «آن شرلی» بعد از ۳۹ سال


تصویری جالب از پیمان معادی درکنار همسرش


نوید محمدزاده در یک مراسم هنری آفتابی شد

 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند