Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی املش گفت: هزار و 425 برگ توتو "پیش‌بینی نتیجه فوتبال" در این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "باقر رجبی ویسرودی" با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت متصدی یک واحد صنفی در امر تهیه و توزیع برگه‌های توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال ) در شهرستان املش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضائی به این چایخانه اعزام شدند.

وی بیان داشت: در بازرسی از این واحد صنفی، هزار و 425 برگ توتو کشف و متهم 32 ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان املش در پایان با بیان اینکه پلیس همواره با افراد متخلف برخورد جدی خواهد کرد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان املش برگ توتو پيش بيني نتيجه فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی خمینی شهرگفت: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اطلاع از  اقدام مجرمانه فردی در زمینه راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ غلامرضا براتی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد این فرد با راه اندازی این مرکز اقدام به دخالت در امور پزشکی از طریق ارائه خدمات زیبایی و کاشت مو به شهروندان می‌کند.

او گفت: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی وکارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از محل مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی و یک دستگاه کاشت مو کردند.

سرهنگ براتی  با اشاره به پلمب محل و معرفی متصدی مرکز به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد برای مراجعه به مراکز درمانی و کلینیک‌های زیبایی قبل از هرچیز از اعتبار و داشتن مجوز آن مرکز اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد