Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@19:25:45 GMT

شمارش معکوس برای چهارشنبه پلی‌استیشنی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۲۸۲۱

شمارش معکوس برای چهارشنبه پلی‌استیشنی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، شرکت سونی روز شانزدهم سپتامبر یعنی پس‌فردا (26شهریورماه) یک رویداد ویژه برای کنسول پلی‌استیشن5 خود دارد؛ رویدادی که می‌تواند تمامی شک و شبهات درخصوص این کنسول را پایان دهد و قیمت نهایی آن را برای دوستدارانش مشخص کند. به گزارش وب‌سایت ورج، شرکت سونی چهارشنبه یک «برنامه دیجیتال» 40دقیقه‌ای پخش خواهد کرد که شامل به‌روزرسانی‌ها از استودیوهای بازی اصلی سونی و شرکای این شرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک نگاه دیگر

سونی این رویداد را به‌عنوان «یک نگاه دیگر به برخی از بازی‌های عالی که در هنگام عرضه‌PS5 ارائه خواهند شد (و فراتر از آن!)» پیش از عرضه کنسول، ارائه می‌کند. در این برنامه به ‌احتمال بسیار زیاد ما تاریخ عرضه کنسول جدید سونی و همچنین قیمت آن را خواهیم دانست.

از سوی دیگر، شرکت مایکروسافت در ابتدا قصد داشت هفته آینده پیش از لو‌رفتن قیمت 299دلاری کنسول ایکس‌باکس سری اس، برنامه عرضه این کنسول و همچنین ایکس‌باکس سری ایکس خود را اعلام کند. در عین حال‌ ماه گذشته سونی پیش‌ثبت‌نام برای سفارش‌ PS5 را آغاز کرد، اما این شرکت هنوز تاریخی برای پیش‌سفارش‌های رسمی یا قیمت نهایی و همچنین اطلاعاتی درخصوص تاریخ عرضه را اعلام نکرده است؛ موضوعی که به‌نظر می‌رسد روز چهارشنبه علاقه‌مندان به دنیای بازی پس از مدت‌ها انتظار از آن مطلع خواهند شد.

قیمت‌های رقابتی

اما با این حال، چهارشنبه از قیمت PS5 مطلع خواهیم شد؛ به‌خصوص با توجه به اینکه مایکروسافت در روز 22سپتامبر (اول مهرماه) پیش‌سفارش‌های ایکس‌باکس را باز می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند کنسول مورد نظر خود را در بخش پیش‌سفارش‌های مایکروسافت به ثبت برسانند. کنسول ایکس‌باکس سری ایکس مایکروسافت، 499دلار قیمت دارد، اما سونی برای تهیه نسخه‌های معمولی و بدون دیسک دیجیتال‌PS5 دو قیمت ارائه خواهد کرد. البته با توجه به قیمت 299دلاری ایکس‌باکس سری اس، مایکروسافت ممکن است شاهد ارائه قیمت‌هایی رقابتی از سوی سونی باشد. براساس برخی گزارش‌ها سونی قیمت کنسول خود را به ۴۹۹ دلار و مدل دیجیتال ادیشن آن را به ۳۹۹ دلار کاهش داده است.

یک فرصت دیگر

وب‌سایت انگجت نیز درخصوص رویداد پیش‌روی سونی درخصوص کنسول‌PS5 واکنش نشان داده و نوشته است که سونی پیش از عرضه کنسول جدیدش، از فرصت‌های بی‌شماری برای نشان‌دادن گیم‌پلی PS5 استفاده کرده، اما با این حال اکنون برای یک رویداد دیگر آماده شده است. این شرکت یک رویداد برای معرفی بازی‌های پلی‌استیشن5 را اعلام کرده که روز چهارشنبه شانزدهم سپتامبر ساعت 4بعد‌ازظهر (30دقیقه بامداد روز پنجشنبه 27شهریور به وقت تهران) در سایت‌های Twitch و یوتیوب به‌صورت زنده پخش خواهد شد. البته این موضوع آزاردهنده نیست، چراکه به ارائه یک گزارش تصویری مجازی 40دقیقه‌ای درخصوص استودیوهای بازی سونی و شرکای آن مربوط می‌شود که البته در آن بازی‌های آینده شرکت نیز معرفی خواهند شد. این داستان به‌خودی خود می‌تواند جذابیت‌های ویژه‌ای نیز برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای داشته باشد. اما سؤال اصلی اینجاست: «قیمت دستگاه چقدر است؟» 

پربیننده ترین پرداخت وام برای خرید موبایل! لپ تاپ‌ اچ‌پی چند؟ +جدول خریداران به دنبال لپ‌تاپ و تبلت قاچاق خداحافظی هواوی با اندروید؛ به‌زودی نسخه‌های بیمه تامین اجتماعی الکترونیکی می‌شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مایکروسافت کنسول بازی شرکت سونی پلی استیشن کنسول بازی پلی استیشن قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ایکس باکس سری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: مطابق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی وضع هوا تا صبح سه شنبه جوی نسبتا پایدار در استان وجود خواهد داشت. بر این اساس طی امروز تا دوشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گفته رضا مرادی از سه شنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور خواهد شد. با فعالیت این سامانه در استان از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و افزایش موقتی سرعت وزش باد محتمل است.

او افزود: دمای هوا تا روز چهارشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • پیش‌بینی افزایش دما در استان مرکزی
  • قرائت معکوس رسانه‌های غربی از اعتراضات اصیل دانشجویی
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت