Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: طبق آمار های اولیه ۲۷ درصد قبوض صادر شده برق استان خوزستان در دسته کم مصرف ها قرار گرفته که برق آنها کاملا رایگان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی خدری امروز در تشریح مزایای"طرح برق امید" اظهار کرد: این طرح مخصوص مشترکان خانگی است و طراحی آن بر اساس مصرف برق مشترکان در سال های گذشته صورت گرفته است تا بهترین شیوه اجرایی برای آن تدوین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه استان خوزستان با توجه به شرایط ویژه و تعداد بالای روستاها از پتانسیل بالایی برای بهره مندی از مزایای این طرح برخوردار است، گفت: پیش از این سایر بخش ها مانند صنایع و کشاورزی از طرح های تشویقی وزارت نیرو بهره مند شده اند، به این ترتیب که حدود هفت میلیارد تومان پاداش به مشترکان صنعتی داده شد و در بخش کشاورزی نیز کشاورزان با جا به جایی ساعات مصرف برق می توانستند از تخفیف ۱۰۰ در صدی بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: در طرح برق امید نیز مشترکان به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف تقسیم می شوند و بر این اساس برق مشترکان کم مصرف که تعداد زیادی از مشترکان را تشکیل می دهند رایگان خواهد شد.

خدری بیان کرد: تنها درصد کمی از مشترکان در دسته پر مصرف ها قرار دارند که این امکان برای آنها وجود دارد تا با رعایت نکات ساده در زمینه مدیریت مصرف برق، خود را به دسته خوش مصرف ها برسانند.

رییس هیات مدیره شرکت توزیع برق خوزستان اضافه کرد: تعرفه های برق در حال حاضر پلکانی است و هر چه از میزان برق مشترکان کاسته شود مزایای اقتصادی آن به طور کامل به خانوارها باز خواهد گشت.

او ادامه داد: در ابتدای امر به مردم و مشترکان اطلاع خواهیم داد که در چه گروهی از مصرف قرار دارند و سپس راهکارهای ساده مدیریت مصرف را به مشترکان خوش مصرف و پر مصرف اطلاع خواهیم داد تا بتواند با کاهش مصرف به دسته پایین تر ملحق شده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

خدری در پایان تصریح کرد: "برق امید" طرحی کاملا مردمی به منظور کمک به اقتصاد خانوارها است و استان خوزستان به عنوان دومین مصرف کننده برق کشور از پتانسیل بسیار مناسبی برای بهره مندی هر چه بیشتر از این طرح برخوردار است به طوری که در تحلیل های اولیه ۲۷ درصد قبوض صادر شده برق در استان خوزستان در دسته کم مصرف ها قرار گرفته که برق آنها کاملا رایگان خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشاورزی رایگان برق رایگان برنا خوزستان شرکت توزیع نیروی برق خوزستان مشترکان کم مصرف برق امید رایگان خواهد شد استان خوزستان برق امید کم مصرف مصرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در کرج

این شرکت در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین خیابان نیایش بعد از پل راه آهن حد فاصل نیایش ۱ و ۲ و ۳ و فرعی های منتصب در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۷ قطع نماید. 

از ساکنین درخواست می گردد تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکین اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکین می توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • اینترنت رایگان برای معلم‌ها
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • ۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار
  • شاه کلید مهار تورم