Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان قهرمان مسابقات ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ کشتی آسیا با بیان این‌که امیدوارم مسئولان هیات استان بتوانند مشکلات کشتی‌گیران خوزستانی را حل کنند، گفت: کشتی‌گیران کم‌توقع هستند و مشکلات‌شان هم کوچک است.

رامین طاهری در حاشیه جلسه هم‌اندیشی هیات کشتی خوزستان با قهرمانان این رشته که امروز، ۲۴ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: کشتی‌گیران کم‌توقع هستند و مشکلاتشان هم کوچک است و امیدوارم مسئولان هیات بتوانند مشکلات مطرح شده در این جلسه را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی همچنین درخصوص صحبت‌های مطرح شده درباره عدم تیم‌داری فولاد اکسین در لیگ برتر، گفت: تیم‌های دیگر از جمله یزد، سنندج و ایران‌مال با من تماس گرفتند که اگر فولاد اکسین قرار نیست تیم‌داری کند ما خواهان عقد قرارداد با شما هستیم اما من نسبت به فولاد اکسین تعصب دارم و اعلام کردم تا پایان می‌مانم و امیدوارم مسئولان هم کمک کنند تا فولاد اکسین در لیگ برتر تیم‌داری کند.

وی افزود: تیم‌داری فولاد اکسین در لیگ برتر از نظر مالی نیز می‌تواند به ما کشتی‌گیران کمک کند و امیدوارم با رفع این مشکل در این مقوله نیز به ما کمک شود. به هر حال زمانی که بحث تیم‌داری فولاد اکسین پیش آمد، من به خاطر نام خوزستان در حالی‌که پیش از این به مدت شش سال عضو تیم ایران‌مال بودم، تصمیم گرفتم برای تیم استانم کشتی بگیرم اما گویا متاسفانه خود خوزستانی‌ها سنگ‌اندازی می‌کنند که امیدوارم مشکل حل شود و تیم‌داری صورت بگیرد.

به گزارش ایسنا، امین میرزازاده دارنده نشان طلا و برنز رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در دسته سنگین وزن نیز اظهارکرد: تاکنون ندیده بودم جلسه‌ای در کشتی خوزستان با چنین مضمونی برگزار شود. چنین جلساتی باعث تعاملات بیشتر بین هیات و ورزشکاران خواهد شد. همچنین امیدوارم اسپانسرها از کشتی‌گیران خوزستانی در تمام رده‌های سنی حمایت کنند تا کشتی‌گیر با خیال راحت و فراغ بال در مسابقات و اردوهای تیم ملی شرکت کند، نه این‌که به فکر پول بلیت رفت و برگشت به اردوی تیم‌ملی باشد.

وی خاطرنشان کرد: کشتی خوزستان همیشه سرآمد بوده است و کشتی‌گیران خیلی خوبی داشته‌ایم و خدا را شکر این راه از قدیم تاکنون ادامه داشته است. پهلوانان خوبی داریم و امیدوارم شرایط‌مان بهتر از این هم شود.

این فرنگی‌کار خوزستانی بیان کرد: قرارداد کشتی‌گیران شاید ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان باشد، در صورتی که قرارداد بازیکنان فوتبال بسیار بالا است. در هر صورت باید از کشتی‌گیر بیشتر حمایت کنند. یک فوتبالیست یک سال منبع درآمد خواهد داشت اما منبع درآمد ما برای دو یا سه ماه است. ضمن این‌که یک کشتی‌گیر هزینه‌های بسیاری را هم متحمل می‌شود. همچنین ما کشتی‌گیران نیاز داریم که توسط رسانه‌ها بیشتر شناخته شویم که این نیز در عملکردمان تاثیرگذار است. باید تلاش کنیم قراردادهای کشتی را هم به حد فوتبال برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان کشتی رامین طاهری فولاد اکسین کشتی گیران تیم داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور

اولین دوره مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی به میزبانی اردبیل آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رییس هیأت کشتی استان اردبیل عصر پنجشنبه در مراسم آغاز مسابقات کشتی بین‌المللی جام صفوی در سالن رضازاده اردبیل، گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی نوجوانان جام صفوی از امروز در اردبیل با حضور 15 تیم داخلی و سه تیم خارجی آغاز شد.

قدرت حاج‌نوری تصریح کرد: کشتی‌گیران کشورمان در قالب 15 تیم و 35 کشتی‌گیر خارجی نیز از کشورهای ارمنستان، عراق و قرقیزستان در این مسابقات حاضر شدند تا رقابت نفس‌گیری را در اردبیل برای ارتقای آمادگی خود انجام دهند.

وی گفت: این مسابقات در سالن رضازاده تا عصر فردا ادامه خواهد داشت و کشتی‌گیران کشورمان و سه کشور دیگر روی تشک رفته و رقابت پایاپایی را با هم انجام خواهند داد.

رییس هیأت کشتی استان اردبیل افزود: 170 کشتی‌گیر از کشور ایران و 35 کشتی‌گیر نیز از سه کشور عراق، ارمنستان و قرقیزستان در این رقابت‌ها حاضر شدند که سهم کشتی‌گیران اردبیلی 21 نفر است که در قالب تیم اردبیل، در این دوره از رقابت‌ها حاضر شدند.

حاج‌نوری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مسابقات در سطح بین‌المللی انجام شده و سعی بر این است تا با حضور داوران و کشتی‌گیران، رقابت‌های خوبی را در این 2 روز شاهد باشیم تا نفرات برتر به عنوان تیم منتخب کشورمان در رده سنی نوجوانان بتوانند در مسابقات پیش روی آسیایی و جهانی حضور پیدا کنند.

رییس هیأت کشتی استان اردبیل اضافه کرد: استاندار اردبیل و فدراسیون کشتی در برگزاری این مسابقات نهایت تلاش و همکاری را انجام دادند تا ما بتوانیم اولین دوره مسابقات بین‌المللی جام صفوی را در رشته کشتی برگزار کنیم تا دوبنده‌پوشان کشورمان با حضور در روی تشک بتوانند رقابت‌های خوبی را در سطح مناسب انجام دهند.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط