Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیکی با بیان اینکه با اجرای پروژه های در دست اجرا، سال آینده پرونده گازرسانی به نهبندان بسته می شود، گفت: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد مردم شهر نهبندان اشتراک گاز دریافت نموده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند؛ «مجید بیکی» امروز (۲۴ شهریور) در دیدار با محمودی معاون بهره برداری و نیک طلب رئیس واحد گازرسانی به صنایع شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار کرد: نگاه شرکت گاز استان به گازرسانی به مناطق تبدیل به کاری جهادی در میدان عمل شده و این مقوله در شهرستان نهبندان به عنوان یک نهضت دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 فرماندار نهبندان با بیان اینکه شهر نهبندان در سال ۱۳۹۷ گازدار شده است، گفت: تاکنون نقاط زیادی از روستاهای این شهرستان گازرسانی و یا عملیات گازرسانی به آن ها آغاز شده است که پیشرفت خوبی هم داشته است، افزود: امیدواریم سال آینده همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار و بخش عمده ای از روستاهای زیر ۲۰ خانوار در مسیر نیز از نعمت گاز بهره مند شوند.

 

 بیکی ضمن قدردانی از سرعت مناسب گازرسانی در استان و شهرستان نهبندان، بیان کرد: گازرسانی به نهبندان به نسبت سایر شهرستان ها دیرتر آغاز شده اما سرعت کار در یک سال گذشته فوق العاده بوده است.

 

 فرماندار نهبندان با بیان اینکه با بردن گاز به دورترین نقاط روستایی، انتظار است مردم منازلشان را گازکشی کنند، گفت: امیدواریم مردم با توجه به هزینه های صورت گرفته در خصوص گازرسانی به روستاها، هر چه زودتر خانه های خود را گازکشی کنند.

 

 بیکی تصریح کرد: مشکلات عدیده در بحث گازکشی منازل در سال گذشته داشتیم که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته در ابعاد مختلف تا حد زیادی مشکلات مرتفع شد.

 

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: گاز رسانی به خراسان جنوبی شهرستان نهبندان فرماندار نهبندان پروژه های گاز رسانی بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،فرنگی کاران شیرازی برای کسب جواز حضور در المپیک به مجارستان می‌روند.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوشان ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد و مقرر شد در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی و در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی از فارس به رقابت‌های رنکینگ مجارستان انتخابی المپیک پاریس اعزام شوندو دروزن ۸۲ کیلوگرم هم مقرر شد در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای محمد علی گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رنکینگ مجارستان اعزام شود.
****
با کمک خیران و اعتبارات اداره استثنایی آموزش و پرورش فارس سالن ورزشی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در مدرسه استثنایی مرکز شهرستان بختگان با یک میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید
***
مراسم پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت با حضور کارکنان ادارات و دانش آموزان در شهرستان‌های مهر و ارسنجان برگزار شد.
****
در مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان که در شیراز برگزار شد آرین نعمت اللهی در وزن ۵۷ کیلوگرم ومحمد حسین قزلی در وزن ۷۵ کیلوگرم از شهرستان آباده با کسب مدال طلا به مسابقات کشوری که اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود راه یافتند.
******

دیگر خبرها

  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس