Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:29:40 GMT

گومیس و رفقا علیه حسن ختام آقای رکورد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۳۷۳۱

سرمربی-گلر تیم شهر خودرو آخرین روزهای بازی‌اش در مستطیل سبز را می‌گذراند و امیدوار است بتواند پایانی خوش را برای خود رقم بزند.

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که شهر خودرو توانست از پلی‌آف آسیا عبور کند، شاید بدبین‌ترین هوادار این تیم هم تصور نمی‌کرد که قرار است این‌چنین اتفاقاتی در اردوگاه عنابی‌پوشان بیفتد و به یکباره ناجی آسیایی شدن شهر خودرو، تصمیم بگیرد دستکش‌های خود را بیاویزد و به جرگه مربیان بپیوندد؛ مسئولان شهر خودرو تلاش‌شان بر این بود تا این مهم رخ دهد اما توفیق اجباری محرومیت پنجره نقل و انتقالاتی باعث شد تا مهدی رحمتی هم عنوان نخستین سرمربی-گلر آسیا را کسب کند و هم بتواند رکوردهای خود را دست نیافتنی‌تر از همیشه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رحمتی از سال 2004 که فرمت برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت کلی دستخوش تغییر شد، پای ثابت این تورنمنت است و تاکنون 62 بازی را در درون دروازه قرار گرفته است؛ او در طول 62 تجربه آسیایی خود توانسته 24 کلین‌شیت ثبت کند تا بالاتر از رقبایی چون چنگ زنگ، هوا یونگ شین و ایگناتی نستروف آقای کلین‌شیت آسیا شناخته شود.

مهدی رحمتی که در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به جز دیدار پلی‌آف مقابل السیلیه نتوانسته کلین‌شیت کند، امیدوار است در 4 دیدار پیش‌روی به این مهم دست یابد تا رکورد تعداد کلین‌شیت خود را برای رقبای‌اش دست نیافتنی کند چرا که فصل جاری لیگ قهرمانان در غیاب رقبای رحمتی در جریان است و وی بهترین فرصت را دارد تا رکوردی منحصربفرد را از خود به جای گذارد.

اما در این راه شهر خودرو در گروه مرگ قرار گرفته و باید در مقابل تیم‌هایی چون الهلال عربستان، پاختاکتور ازبکستان و شباب الاهلی صف‌آرایی کند؛ حضور بازیکنانی چون بافی تمبی گومیس، جووینکو، ایگور سرگئیف و کاندی باعث شده تا امیدهای رحمتی برای یک پایان شیرین به حداقل برسد.

 

او که حالا پس از 20 سال حضور در فوتبال حرفه‌ای تصمیم به خداحافظی ناگهانی گرفته و می‌خواهد از فصل بعد تمرکزش را روی سرمربیگری بگذارد، بدون‌شک امید به یک پایان و حسن ختام شیرین دارد؛ او می‌خواهد رکورد بیشترین بازی یک بازیکن ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را با 66 بازی به نام خود کند و با 28 کلین‌شیت، نام خود را در تاریخچه لیگ قهرمانان آسیا به عنوان رکورددار کلین‌شیت به یادگار بگذارد.

همانطور که گفته شد رحمتی برای رسیدن به یک پایان شیرین، رقبای دشواری را مقابل خود می‌بیند و از امشب ماموریت ویژه او شروع خواهد شد؛ ماموریتی دو هفته‌ای که تمدید آن بسیار خوش‌بینانه است و اهالی فوتبال باید در انتظار آویخته شدن دستکش‌های یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ لیگ قهرمانان آسیا باشند. تصمیمی که رحمتی و مدیران شهر خودرو به صورت قطعی آن را گرفته‌اند و دیگر قرار نیست در فصول آینده، رحمتی حراست از دروازه‌ای را برعهده گیرد و می‌خواهد به مانند همبازیان سابق خود، رسما ًبه جرگه مربیان بپیوندد.

 

پس باید حسن ختام این یادداشت گفت که چیزی حوالی 360 دقیقه تا پایان یکی دیگر از ستارگان تاریخ فوتبال ایران زمان باقیمانده است؛ چرا که شهر خودرویی‌های برای لیگ بیستم نیز دروازه‌بانان مدنظر خود را جذب کرده‌اند و خبری از بازگشت رحمتی به دروازه در لیگ برتر نیست؛ پایانی در سکوت ورزشگاه‌های قطری که امیدوار است رحمتی بتواند با رسیدن به رکوردهایی که انتظارش را می‌کشد آن را شیرین کند و نامش را در آلبوم افتخارات و رکوردهای لیگ قهرمانان آسیا به یادگار بگذارد.

سبحان جهان پناه

الهلال عربستان بافه تمبی گومیس لیگ قهرمانان آسیا عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان لیگ قهرمانان آسیا عربستان لیگ قهرمانان آسیا شهر خودرو کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاش رکورد دار بارندگی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در دو روز گذشته در حسین آباد کالپوش ۱۰/۶ میلیمتر ، طزره ۹/۵ میلیمتر ، بادله کوه ۸/۴ میلیمتر و نور ۷ میلیمتر باران بارید و سایر مناطق استان سمنان کمتر از پنج میلیمتر باران داشتند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • تاش رکورد دار بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • تاش رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله