Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@15:06:30 GMT

مرگ بانوی معلم گچسارانی بر اثر کرونا

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۳۹۵۵

مرگ بانوی معلم گچسارانی بر اثر کرونا

معلم گچسارانی به دلیل ابتلا به بیماری «کرونا» به رحمت ایزدی پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران در این خصوص گفت: امروز بانویی ۴۲ ساله در این بیمارستان بر اثر بیماری کرونا وفات کردند؛ که چند روز اخیر در آی سی یو تحت مراقب ویژه بوده و ظاهرا بیماری زمینه ای همچون دیابت، چربی، فشارخون نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سید طاهر حسینی» تصریح کرد: این بانو چند روز گذشته دچار تنگی نفس می شود که جهت مداوا به مراکز درمانی شهرستان مراجعه می کند که در ادامه در بخش اتفاقات بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری و متعاقبا نیز به بخش داخلی (بیماران کرونایی) بیمارستان منتقل می شود.

وی افزود: بیمار در این مدت با افت سطح اشباع اکسیژن (زیر ۹۰درصد) روبرو بود که به بخش آی سی یو منتقل می شود که متاسفانه بر اثر درگیری ریه پیش از ظهر امروز فوت کرد.     

 

 

 

پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به منظور شرکت در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی به گچساران سفر کرد.
این اجلاسیه دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار شد.

مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه بود. در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دستاوردهای ارتش در گچساران برپا شد. در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلاح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفت.

خبرنگار:ساناز غضنفری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228387 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا