Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@08:40:13 GMT

سرقت قرن؛ توافق اینتر و رئال مادرید برای لائوتارو!

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۹۴۱۰۸

سرقت قرن؛ توافق اینتر و رئال مادرید برای لائوتارو!

رسانه ایتالیایی امروز ادعای عجیبی را مطرح کرد که حکایت از توافق اولیه اینتر و رئال برای انتقال لائوتاور مارتینز به برنابئو دارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیاریو اسپورت، بارسلونا از مدت ها پیش به دنبال جذب لائوتارو مارتینز است. ستاره آرژانتینی اینتر فصل گذشته خوش درخشید و باشگاه کاتالان او را گزینه ای عالی برای جانشینی سوارز می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته ها پیش مذاکرات دو باشگاه شروع شد ولی پس از شروع مجدد رقابت های لالیگا و سری آ همه چیز متوقف شد. پس از پایان فصل که برای بارسا کابوس وار نیز بود، به نظر می رسد بارسا از جذب لائوتاور ناامید شده است.

 

 

 

 

سران اینتر بارها از عدم تمایل شان برای از دست دادن لائوتاور سخن گفته اند؛ ضمن اینکه مهاحم شماره 9 مورد علاقه رونالد کومان سرمربی جدید بارسا نیز ممفیس دیپای است. رقم بالای مورد تقاضای اینتر هم باعث شده تا بارسا که با ضرر مالی زیادی دست به گریبان است، نتواند مذاکرات را از سر بگیرد.

 

در چنین شرایطی امروز اسپورت مدیاست ادعا کرد که اینتر و رئال در مذاکراتی مخفیانه بر سر انتقال لائوتارو به سانتیاگو برنابئو به توافق رسیده اند و باشگاه مادریدی حاضر است 100 میلیون یورو نیز برای این بازیکن هزینه کند.

 

 

 

 

ارتباط بین دو باشگاه پس از انتقال اشرف حکیمی به اینتر کاملا خوب و دوستانه است و طبق این ادعا، وکلای لائوتاور که روز گذشته در اسپانیا حضور داشتند، در جلسه با سران رئال، بر سر جزئیات قرارداد و دستمزد هشت میلیون یورویی بازیکن نیز توفق کرده اند.

اینتر این مذاکرات را تاکنون مخفی نگاه داشته تا در راه انتقال آرتورو ویدال از بارسا خللی ایجاد نشود. باشگاه ایتالیایی در صورت انتقال لائوتارو به رئال، 40 میلیون یوروی هزینه شده برای اشرف را جبران خواهد کرد و 60 میلیون یوروی باقیمانده را نیز برای جذب انگولو کانته از چلسی هزینه می کند.

نشریه ABC به نقل از باشگاه رئال مادرید این ادعا را قویا تکذیب کرده و اکنون باید دید باشگاه بارسلونا که از این خبر شگفت زده شده، چه واکنشی نشان خواهد داد.

 

لائوتارو مارتینز بارسلونا اینتر میلان رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز بارسلونا اینتر میلان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس