Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عزت الله غلامی امروز دوشنبه در سخنانی گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در بروجرد پس از هماهنگی با مقام قضائی توسط چندین اکیپ از پلیس‌های تخصصی و عوامل کوپ و ستاد اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی ظرف ۷۲ ساعت گذشته با برنامه ریزی مناسب و هدفمند موفق به دستگیری ۲۶ نفر سارق و یک نفر اراذل و اوباش سابقه دار، کشف بیش از ۳۵ فقره سرقت و کشف ۲ دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق، ۵۰ میلیون ریال وجه نقد سرقتی، ۴۰۰ عدد انواع قرص‌های غیر مجاز و کشف مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: به جهت انتظام بخشی معابر نیز پلیس راهور ۲۹ دستگاه موتورسیکلت و ۱۸ دستگاه خودروی سواری را که دارای تخلفات متعدد بودند توقیف کردند.

سرهنگ غلامی بیان داشت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

کد خبر 5023739

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان بروجرد طرح ارتقا امنیت اجتماعی ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا شهرکرد محرم 99 گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی توهین به پیامبر کرمانشاه شیوع کرونا انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر